(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yerde Gökte Feryadı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yerde Gökte Feryadı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bende gülceyi merak etmiştim ama mustafa beyin açıklamasından anladım...yürek yüreğe hayırlı güzel paylaşımlar olsun gülce edebiyat akımına gönül verenlere selamlarımla kutlarım gülce kaleminizi....
Güzel şiirinizden dolayı kutlarım haz verdi okumak... Okurken Gülce'yi anlamamıştım,ithaf sanmıştım ve buradan sevgili MustafaCeylan hocamada teşekkür ediyorum. Öğrenmenin tadına doyum olmuyor ve ben GÜLCE'yi bu sayfada kendisinden öğrendim...Mustafa hocam hürmet ile öpüldü elleriniz...
Kıymetli büyüğüm selam ve saygılar bırakıyorum sayfanıza... Allah'a emanet olunuz...
" onulmadı ki ozan efe muradı sanılmadı ki yerde gökte feryadı"
Onulmayan yürek yaraları kanadıkça yer gök inler sevgilinin feryadıyla...Belki de bu feryattı duyduğumuz gülce' nin gül bağında saygıdeğer dost ramazan efe bey! İşte tam da budur " Gülce edebi akım çalışmalarımızın çıkış noktası; gülce...Katmer katmer açan, paylaştıkça çoğalan dizeler... Değerli kaleminize saygıyla birlikte " gül bağının "gülce kapısı" aralandı şiirinizle; sizi bekliyor!...
HOCAMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM..... GÜLCE'YE HOŞ GELDİNİZ, SAFALAR GETİRDİNİZ... SİZİN GİBİ BİR USTAYI ARAMIZDA GÖRMENİN MUTLULUĞUNU YAŞIYORUM ŞU AN... * BU GÜZEL GÜLCE' den sonra, İnşallah GÜLCE EDEBİYAT AKIMI'nın önerdiği 19 adet NAZIM TÜRÜNDEN SİZİN KALEMİNİZDEN NEFİS ÇALIŞMALAR DA OKUYACAĞIZ...
* SAYFANIZA GELEN DOSTLAR İÇİN BİLGİ DE AKTARALIM:
GÜLCE EDEBİYAT AKIMI'na adını veren GÜLCE NAZIM TÜRÜ:
1-Gülce, aynı zamanda adını, edebi akımımıza da vermiş olan bir nazım türüdür.
2-Japon edebiyatının HAİKU adını verdiği nazım türünün bizim edebiyatımızda yeni bir ruhla ele alınışıdır.
3-Hece vezniile yazılır. Kafiye yapılıp yapılmaması şairin dileğine bırakılmıştır. Önemli olan mısralardaki hece sayısıdır.
4-Birinci mısra=5 HECE ve İkinci mısra=7 HECE olmak kaydıyla, dörtlük tarzında, beşlik, altılık veya başka sayılarda GÜLCE yazılabilir. Önemli olan BİR MISRANIN 5 HECE, ONDAN SONRA GELEN MISRANIN YEDİ HECE OLMASIDIR.