Fukaranın rüyasında Fıtrat ile firak kavga etmiş Fırat ağlamış, fasıllar çalmış Fiyaka yerlerde sürünmüş Fareli köyün kavalcısı şehirde görünmüş Fersah kuşkuyla başını eğmiş Ferhat smokin giymiş, şirine gülmüş Fesupanallah nasıl bir rüyaki Fitre alır gibi bir gece sürmüş...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GARİP DÜŞ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GARİP DÜŞ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Böyle rüyaları hayra mı yormak gerek dersiniz sevgili şairim. Gerçöi bizler bu zaman kadar gördüğümüz her rüyayı hayra yorduğumuz için belki de bu haldeyiz ne dersiniz?
Fukaranın rüyasında Fıtrat ile firak kavga etmiş Fırat ağlamış, fasıllar çalmış Fiyaka yerlerde sürünmüş Fareli köyün kavalcısı şehirde görünmüş Fersah kuşkuyla başını eğmiş Ferhat smokin giymiş, şirine gülmüş Fesupanallah nasıl bir rüyaki Fitre alır gibi bir gece sürmüş...
ayşe yayman
farkı fark edilen şiirleriniz için kutlarım...bu da o şiirlerden biri ve çok güzeldi yine, teşekkürler, tebriklerAyşe hanım,saygımla,selamlar...
fukaranın üçü beşi
fersah fersah açmış eni
ferfecir okurmuş gözü
farkla bakar imiş özü
sevglerimleA yşe hanım. Mısralar fakirdi anlamlarsa çok zengin.
munır tarafından 12/22/2009 9:08:00 PM zamanında düzenlenmiştir.