(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gelirmisin.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gelirmisin.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir ümit,bir özlem dolu kalp...Güneşin pırıltılı sıcaklığında,tertemiz,arınmış bir kalp...Gel diyen... Dizeleriniz duyguları,alıp gitmiş,gidilmesi gereken en güzel yerlere... Sevgiyle kutluyorum.Mükemmel.
Merhaba uzaklardaki yürek merhaba Uzatsam sana ellerimi tutarmısın. Açsam yüreğimi sevğiyle, Bir ümit bir özlem dolu kalp Al desem alırmısın. Bırak uzakları yakın olsun. Gir şu virane gönlüme desem Tereddüt etmeden girermisin. Ne kaşın ne gözün ne fark eder. Güzel çirkin de olsan...
Ellerine sağlık Değerli dostum Ne güzel olurdu uzaklar yakın olsa ama zalimler zulmünden vaz geçmezki
Bırak uzakları yakın olsun. Gir şu virane gönlüme desem Tereddüt etmeden girermisin. Ne kaşın ne gözün ne fark eder. Güzel çirkin de olsan... O duygu dolu yüreğinde , Manalı bakan gözlerinde, Bir sayfalık yer ver desem Verirmisin.
Gir şu virane gönlüme desem
Tereddüt etmeden girer misin.
Böylesi seven bir yürek varsa elbetteki girer..
İçten ve duygulu dizeler..
Güzeldi. Kutlarım
Saygımla