Ulen sabah sabah nerden çıktın karşıma. Alacağın var gibi dikildin baş ucuma İstemiyorum diye haber saldım ardına Olmuyorum arkadaşım mecbur muyum aşık olmaya..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
MECBUR MUYUM AŞIK OLMAYA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
MECBUR MUYUM AŞIK OLMAYA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kapıyı çaldıyorsa bir şans ver al içeri Belki gerçeğin olur değiştirir her şeyi İnanmak yaşamanın yarısıdır unutma O var olan bir duygu sakın gitmesin geri....
bende aşka inanan biri olarak sesine kulak verin derin.....sabahın güneşi bırakıyorsa birde :)
Değilsin tabi değilsinde. Aşk hiç bir zaman kapıyı çalmazki. O hep davetsiz misafir konumundadır. Kimi zaman can yakar kimi zamanda mutluktan kanatlandırır...
Belki gerçeğin olur değiştirir her şeyi
İnanmak yaşamanın yarısıdır unutma
O var olan bir duygu sakın gitmesin geri....
bende aşka inanan biri olarak sesine kulak verin derin.....sabahın güneşi bırakıyorsa birde :)
dostça ve şiirle kalın :)