(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEN AŞTIN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEN AŞTIN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bu taptatlı güzelim bebeğe neler yazılmaz ki! Siz de dizelere sığmayan mutluluğunuzu bizimle paylaşmışsınız. Huzur içinde paylaştım bu sevinci. Nice güzelliklerini, mürüvvetini, mutlu geleceğini ve başarılarını yaşamanız dileğiyle.
yorumun ve beğenin için teşekür ederim güzel arkadaşım. aynı dilekleri hepimizin çocuklarına senin de çocuklarına dilerim....yüreğin var olsun aşkla dolsun. huzur ve mutluluk yoldaşın olsun güzel şairem..... sevgiyle.....
Çok güzel bir şiir okudum. Sabah sabah masamın üzerine buram buram sevgi kokan bir gül demeti bıraktın değerli şair bu şiirinle... Allah bağışlasın çok şirin... Tebrikler...
rıfati tarafından 12/16/2009 8:56:25 AM zamanında düzenlenmiştir.
Siz de dizelere sığmayan mutluluğunuzu bizimle paylaşmışsınız.
Huzur içinde paylaştım bu sevinci.
Nice güzelliklerini, mürüvvetini, mutlu geleceğini ve başarılarını yaşamanız dileğiyle.