Çok soğuktu İzmir O gün , Keskin bir soğuk vardı Edebiyat dostları toplanmıştık Bir kaynaşma bir muhabbet Foça’da demlendik Sıcacık baharlarla Isıttık soğuk havayı İçimizdeki sevgi Güneşleriyle... İzmir’in soğuğuna aldırmadık Muhabbetle demlendik !
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Foça'da Demlendik ! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Foça'da Demlendik ! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çok haklısınız çok soğuktu ama dostların gülen yüzleri güzel muhabbetleri ortamı ısıttı ve o soğuk bizi yıldıramadı daha nice güzel günlerde etkinliklerde bir arada olmak umuduyla tebrik ediyorum güzel anlatımınızı sevgili şairem yüreğinize sağlık.selam sevgimle....
Foçada demlenmeden önce ısındık kaynadık demlenip oturduk olmadı şarkılarda oyunlarda nefes aldık yaşadık tarifsiz ve kelimeler yazdıramıyor kaleme bence foça okadar kolay anlatılamaz sustum ALKIŞLIYORUMMM..Kaleme alınması bile yaşayan için güzel bee
sanalda başlayan sevgi ve dostlukarımızı sitemizin sayğı değer yöneticileri ve siz sevgi değer üyeleri ile perkiştirmenin mutluluğunu yaşadınız sizlere ne mutlu aranızda olamamanın üzüntüsünü yaşamakla beraber ilerki yıllar da aynı duygu ve heyecanı yaşamak dileği ile sevgi ve sayğılarımla selamlar
Canım benim ne güzel yazmışsın demlendik diye. Sevgi denizinde yüzdük. Muhabbetle demlendik. Gönül dostlarımızla... Güzel dostum benim. Sevgilere layık candan bir arkadaşsın. Mutluluklar seninle. Cannn arkadaş.
Orada olduğum ve bütün diğer arkadaşlarımı olduğu gibi sizin o güzel gülen yüzünüzü gördüğüm için çok şanslıyım.Tekrarını ve erişmeyi can-ı gönülden diliyorum.O sıcaklığı yeniden yaşamayı.Sevgilerim yüreğimin en derinlerinden.Selam ve saygılarım da..
Toplantıdan sonra yazılan şiir veya yazıları okumak istemem orda olmayınca orayı yaşamayınca orda olmamak hüzün veriyor bir şeyi çok istemek bazan ters tepki yapıyor çok isteyince olmuyor
....................ölmezsek gelecek toplantıya hayırlısı.
Çok soğuktu İzmir O gün , Keskin bir soğuk vardı Edebiyat dostları toplanmıştık Bir kaynaşma bir muhabbet Foça’da demlendik Sıcacık baharlarla Isıtık soğuk havayı İçimizdeki sevgi Güneşleriyle... İzmir’in soğunua aldırmadık Muhabbetle demlendik !
____________________ Asıl şimdi üşüyorum şimdi her biriniz bir güneş idi candınız kandınız sevgiydiniz sahiptiniz sevgimdesiniz üstatlarıma saygılarımla...
Çok soğuktu İzmir O gün , Keskin bir soğuk vardı Edebiyat dostları toplanmıştık Bir kaynaşma bir muhabbet Foça’da demlendik Sıcacık baharlarla Isıtık soğuk havayı İçimizdeki sevgi Güneşleriyle... İzmir’in soğunua aldırmadık Muhabbetle demlendik !
Sevgiler dostlara...
Oya Gedik ŞİYİRİN ÇOK GÜZEL KUTLARIM ŞEN VE ESEN KALIN SEVGİYLE KALIN
Şairim... Çok özendi yasemin çiçekleri sefanız olsun ama ne diyelim:)) Bir daha ki sefere inşallah cici bakın kendinize Şiirler şairler buzullarda güneş açtırır o güzel yüreklerinle sevgimdesiniz...
Çok soğuktu İzmir O gün , Keskin bir soğuk vardı Edebiyat dostları toplanmıştık Bir kaynaşma bir muhabbet Foça’da demlendik Sıcacık baharlarla Isıtık soğuk havayı İçimizdeki sevgi Güneşleriyle... İzmir’in soğunua aldırmadık Muhabbetle demlendik !
Oya merhaba........ Güzelliklerle doluydu.... Birde soğuk olmasaydı değilmi... Sahilde bir müzik ziyafeti yapabilseydik... Gecenin sessiz karanlığında ve denizin dalgalarıyla... Sevgilerimle can arkadaşım.....
Katılımcı dostlara selam olsun ne kadar güzel dostlar br araya gelince öyle soğuk falan vız gelir değil mi?Sıcak dostluklar birbirini belki de ilk defa gören değerli şairlerin bir arada olması gerçekten çok hoş...Kıskandım valla keşke olabilseydim.Kısmet başka bir etkinlilkte buluşmak dileğiyle en kalbi saygı ve sevgilerimle.
Orada olmayı çok istiyordum ama gelemedim ne yazık ki! Şimdi daha çok imrendim gidenlere. Bize oradaki havayı soluttuğunuz için teşekkürler. Sevgi ve saygılarımla...
Çok soğuktu İzmir O gün , Keskin bir soğuk vardı Edebiyat dostları toplanmıştık Bir kaynaşma bir muhabbet Foça’da demlendik Sıcacık baharlarla Isıtık soğuk havayı İçimizdeki sevgi Güneşleriyle... İzmir’in soğunua aldırmadık Muhabbetle demlendik ! keşken bende olsaydım aranızdan oooooooooof of :( canım benim eminimki çok güzel bir ortamdı dostlukların en güzeli orda yaşınıyor cemal cemale demii bir dahaki sefer gelmek kısmet olsun bizeler saygılarımı bıraktım bu güzel dizeler zaralıcan
yakın olsaydım da gelebilseydim muhabbetle demlenmek için..
güzel dile getirişti
sevgiyle