(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DOSTLAR MERHABA- şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DOSTLAR MERHABA- şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Türk’ü birlik isterim, Bu temayı işlerim, Kör şeytanı taşlarım, Diyen dostlar merhaba.
Yüreğine sağlık değerli hocam harika şiir okudum. Ne güzel dosta merhaba diyebilmek dost abim şiir dostu merhaba kalemin solmasın,yüreğin dert görmesin selam ve saygılar.
ben bu muhteşem dizeleri yazan elleri öperim başıma koyarım. sizler gibi şairler olduğu müddetçe edebiyatımız herzaman daha ilerilere gidecektir bundan en ufak bir şüphem yok saygılarımla...
Usta, her zamanki hazzıyla kıymetli dizelerinizde kendimizi bulmak ne güzel! Bu güzel çalışma için teşekkürler.Elinize gönlünüze sağlık. Allah daim eylesin.
Türk’ü birlik isterim, Bu temayı işlerim, Kör şeytanı taşlarım, Diyen dostlar merhaba. DEĞERLİ USTAMA MERHABALAR.YİNE HARİKASIN USTAM.YAZAN YÜREĞİNE VE KALEMİNE SAĞLIK.SEVGİ VE SAYGILARIMLA...RUMUZ4300
* * * Al bayrağı sallayan, Düşmanını kollayan, Vatana er yolladım , Diyen dostlar merhaba,
Olsun bin kere şehit, Ağlamam allah şahit, Vatan ve bayrak vahit, Diyen dostlar merhaba.
Türk’ü birlik isterim, Bu temayı işlerim, Kör şeytanı taşlarım, Diyen dostlar merhaba.
Elbette, yüreğimizin bütün gücüyle MERHABA Recep Hocam, bu vatan bizim, içinde yaşayan canlar Milletimizin, analar babalar gardaşlar bebeler bacılar hepimizin, tek tek değerleri biçilmez bu Vatan bu Millet biz oldukça bizim.. Yüreğinize sağlık Recep hocam, çok anlamlı bir şiirdi. Sizin yüreğiniz hep insan vatan millet sevgisiyle atıyor biliyorum, hepimizin öyle diyorum ve gönülden kutluyorum sizi. Sağlıkla sevgiyle huzurla kalınız yaşamda..
Al bayrağı sallayan, Düşmanını kollayan, Vatana er yolladım , Diyen dostlar merhaba,
Olsun bin kere şehit, Ağlamam allah şahit, Vatan ve bayrak vahit, Diyen dostlar merhaba.
MERHABA YÜREĞİ VATAN SEVGİSİ İLE DOLU YÜREĞE MERHABA.. VATAN VE BAYRAK ONLAR VARSA BİZLER VARIZ.. VATANIMIZA HER ZAMAN SAHİP ÇIKMALIYIZ KORKARAK KAÇARAK SUSARAK OLMAZ BU İŞLER.. BİR ÖLÜM VAR BEDENDE O DA VATAN İÇİN OLSUN.. ÖLÜMDEN ÖTESİ VAR MI HELE ŞANLI BİR ÖLÜM HER KULA NASİP OLUR MU..
Diyen dostlar merheba,
Değerim kaim benim,
Diyen dostlar merhaba
Yurdu Aziz bilirim,
Gel denince gelirim,
Vatan için ölürüm ,
Diyen dostlar merhaba..
evet bende ölürüm.
merhaba büyük sair.
yüregine saglik cok cok güzeldi
saygim sonsuz