(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
..................CEYLAN GÖZLÜM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
..................CEYLAN GÖZLÜM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
MERHABA EFENDİM HER ZAMAN OLDUĞU GİBİ YİNE HARİKA BİR ŞİİR EFENDİM HER SEFERİNDE SAYFANIZDA BİR BİRİNDEN GÜZEL ŞİİRLERLE RUHUM BESLNİYOR TEŞEKKÜRLER EFENDİM GÜZEL ŞİİRERİNZİ OKUMA FIRSATI VEDİĞİNİZ İÇİN SEVGİLERİMİ BIRAKIYORUM HOŞÇAKALIN HEP BİZİMLE KALIN
Seven de sevilen de unutamaz İbrahim abiciğim... Ne güzel ne naif anlatmışsın özlemi de sevdayıda... Yüreğin dert görmesin emi... Bernaca Sevgilerimle...
Sayın İbrahim Coşar, " Ceylan Gözlüm " şiirinizi severek okudum, halk şiiri tarzında yazılmış bir şiir. " İçimde hasreti ateşi varken/ Seni unutamam a ceylan gözlüm / Günün her saati senle yaşarken / seni unutamam a ceylan gözylüm" güzel ve anlamlı dizelerinizin yanında şu mısra pek yerine oturmamıştır. Uyak veya kafi olsun diye: "boş yere kızıpta yüzü somurtma" bu dize öte ki dizelere hiç uymamış (somurtma sözcüğü kafye de olsa yerinde değildir, yüzümü tırmalıyor sanki ) sevgili şairim. " somurtma,tutma, unutma " gibi sözcükler uyak da olsa anlamca ve kulağa hoş gelmiyor.. Biraz daha dikkat etsek fenaolmaz.Şiir kolay yazılmıyor,kolaya kaçmamanızı yeğlerim... Aşınmış sözcüklere,basit uyaklara kulak asmamanızı dililerim. Şiirinizi bir iki kez daha iyice okumanızı sağlık veriyorum. Selam ve daha güzel şiirlere.
abdülkadir Güler tarafından 12/7/2009 10:10:53 AM zamanında düzenlenmiştir.
naif, hoş ve scak bir şiir ama hcam sizden çok daha başarılılarını okumaya alıştık. açıkçası bu benim fikrimce birazcık basit kaçtı. yine de beğendim. güzel gören gönlünüze sağlık sevgilerimi sunuyorum.