Sev da ; İki hece. Yakar yürekleri, İncitir sevenleri, Sızlatır kalpleri, İflah olmaz Kendinde kalmaz, Bir defa bunun tadına varan Bir daha asla; Onmaz onmaz onmaz…
Sev da; Adı kısa. İzleri derin, Berrak su gibi serin, Bir o kadar da gergin, Ve hayata kattığı Çıkmazlarla dolu; Dar sokak misali Kör bir kuyu emsali; Derin derin derin…
Sev da ; Sende olmayan . Beni yaralayan, Böyle İçimde hep kanayan, Yükseklerden atladığım; Uçurum uçurum uçurum…
Sev da ; Sanki bir tiyatro. Yazan sen, Yöneten sen, Oynayan sen, Sadece bu tiyatroda Figüran olan hep; Ben ben ben…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEV / DA ! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEV / DA ! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sev da ; İki hece. Yakar yürekleri, İncitir sevenleri, Sızlatır kalpleri, İflah olmaz Kendinde kalmaz, Bir defa bunun tadına varan Bir daha asla; Onmaz onmaz onmaz…
ÇOK GÜZELDİ TÜMÜYLE DİZELER...TEBRİKLER SELAM VE SAYGILARIMLA
Sev da ; İki hece. Yakar yürekleri, İncitir sevenleri, Sızlatır kalpleri, İflah olmaz Kendinde kalmaz, Bir defa bunun tadına varan Bir daha asla; Onmaz onmaz onmaz…
______________ Bu derde düşmeyen bilmez, İçindeki kıpırtıyı tarif edemez, Yürekten silmek ister silemez, Derdini kimselere söyleyemez, Sevdasını kendine bile diyemez, Bazen tek yaşanır gönül anlamaz, Düşer hüsrana yürek tanımaz,
Gidenin ardından yanan yüreğinden dökülür inciler kalemle buluşur yürek,yazsada yeterli gelmez, Söylenecek neçok söz vardır yürek dayanmaz,
Mükemmeldi değerli şair dostum beğeniyle okudum sevdanın adına yazdıklarını, Çağlayan yüreğinde sevda ışıkların sönmesin daim olsun değerli kalemin,
Sev da; Adı kısa. İzleri derin, Berrak su gibi serin, Bir o kadar da gergin, Ve hayata kattığı Çıkmazlarla dolu; Dar sokak misali Kör bir kuyu emsali; Derin derin derin… Çok güzel anlatmıssınız SEVDAyı çok etkilendim...Saygılar..
İki hece.
Yakar yürekleri,
İncitir sevenleri,
Sızlatır kalpleri,
İflah olmaz
Kendinde kalmaz,
Bir defa bunun tadına varan
Bir daha asla;
Onmaz onmaz onmaz…
ÇOK GÜZELDİ TÜMÜYLE DİZELER...TEBRİKLER
SELAM VE SAYGILARIMLA