(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Peri Masalı ! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Peri Masalı ! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Havada bahar vardı Bahçelerde aşk çiçekleri Billur ırmaklar akıyordu Kalpten kalbe Bu umman Gönül kadehinde İçtiğimiz kevser şarabı Sevdanın sarhoşluğunda Ayılmak istemeyen İki meleği Şeytan kıskandı ! Peri masalı bu Aşkın sevdanın Cennet bahçelerinde ! Yaşanan ..!
NE KADAR GÜZEL BİR TEMA VE UYGUN ŞİİR AŞK SEVDA ZATEN PERİ MASALI GİBİ BAŞLAR AMA NE YAZIKKİ ÇOĞU ZAMAN PERİLER GİBİ GÖRÜNMEZLİĞE KARIŞIP YOK OLURLAR.TEBRİK EDERİM ÇOK GÜZEL SEVDA DİZELERİYDİ YÜREĞİNİZE GÖNLÜNÜZE SAĞLIK DEĞERLİ DOST ŞAİREM.SELAM SAYGIMLA...
ne güzel bir peri masalı bu böyle cannn... aşk çiçekleri solmasın, billur ırmaklar hep çağlasın... sevda sarhoşluğundan ayılmasın sevenler.... ...harikaydı... sevgimlesin...
Gönül kadehinde İçtiğimiz kevser şarabı Sevdanın sarhoşluğunda Ayılmak istemeyen İki meleği Şeytan kıskandı ! Bir şaire arz-ı endam etti. Güzel bir uslup, engin gönül dünyasıyla beraber yeni bir pencere daha açıldı ufkumuza.Değişik açı getirdi görüşümüze , bu gün dünden daha zengin daha aydınlığız artık. Hoş geldiniz değerli dost yüreğiniz hep çağlasın ırmağınız kıyısında cıvıl cıvıl kuşlar bitmesin hiç.
Peri masalları kandırmak için kullanılıyor şimdilerde saman altından su yürütülmekte artıkizleride perili şimdi aşk bitti meşk yok sayıldı uyu haydi görme dönen alavera daleveraların sen şimdi TEBRİKLERRRR
Havada bahar vardı Bahçelerde aşk çiçekleri Billur ırmaklar akıyordu Kalpten kalbe Bu uman Gönül kadehinde İçtiğimiz kevser şarabı Sevdanın sarhoşluğunda Ayılmak istemeyen İki meleği Şeytan kıskandı ! Peri masalı bu Aşkın sevdanın Cennet bahçelerinde ! Yaşanan ..!
merhaba güzel dostum kutlarım bu peri masalını. tam gidiyordum iki kiraz kokusu aldım dur dedim arkadaşımız ne yazmış çok beğendim aşkla kal yüreğine hiç ayrılıklar düşmesin ayazlarda kalma
Bahçelerde aşk çiçekleri
Billur ırmaklar akıyordu
Kalpten kalbe
Bu umman
Gönül kadehinde
İçtiğimiz kevser şarabı
Sevdanın sarhoşluğunda
Ayılmak istemeyen
İki meleği
Şeytan kıskandı !
Peri masalı bu
Aşkın sevdanın
Cennet bahçelerinde !
Yaşanan ..!
Güzel şiirinizi tüm kalbimle kutlarım.saygılar...