(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Nice yaşamlar yitirildi sadece hayatın bir gerekçe olarak yaşanması için verilen mücadelelerde hem de yalnız bir coğrafyanın hep silik bırakılmış silüetinde. Bu hayatların zamanın içinde kaybolup unutulmaması dileğiyle öğüdünüzün her çocuğun kulağına çalınmasını dilerim hocam. Yüreğinize ve emeğinize sağlık...
Harika bir şiir okudum. Dilerim öğütlerimizi tutar evlatlar. Sizide sayfamda görmek inanın banada büyük bir haz verecektir. Mutluluk gölgeniz olsun... Her nefes DOST kalın...
Zaman, uzak bir ışık gibi Savurunca bizi gecenin koynuna Anlamını yitiren sözden başka Ne kalır geriye? Yeni yollar, yeni Başlangıçlar mı? Yalnız bir Coğrafyanın silik silueti mi?
Her boşlukta çocuğum, Salınan ölüm... Bir yok oluş değilse insana, Dünyanın taşrasında bir işlikse öbür dünya Ölüm uygun bir şey değildir bil ki, insana!
Gününü uzat çocuğum, anlamlı yaşa! Bir elin yıldızlarda olsun Bir elin sevdiceğinde Yeni bir başlangıç için her zaman Bir neden bulmaya bak. Büyük düşlerin peşinden git, Büyük sözlere aldanma! Hiç bir söz, bir düşü taşıyacak kadar Büyük değildir yarına!
Bir gerekçe olsun, hayat sana Yalnız ve büyük bir gerekçe. Yaşama isteğinden daha önemli değildir Bil ki, hiç bir büyük düşünce insana!
Sevgili Yavuz Tatar ,
Yani soyadımız bir diye duygu ve düşüncelerimizde bir mi olacak . Neden böyle yazdım dersen çünkü benim de OĞULA ÖĞÜT diye yazdığım bir şiirim var . Nerdeyse çoğunlukla aynı öğütleri sıralıyoruz. Ne güzel . Seni en içten duygularımla bu denli duyarlılığından dolayı kutlarım . İşte insanlar , hep böyle sorumluluklar duyarak çocuklarına geleceğe yönelik ilim , irfan yolunda öğütler vererek örnek olsa , sanarım çoğu zorlukları aşar ve muasır seviyelere geliriz . Her şeyler gönlünce ve düşündüğün gibi olsun sevgili Yavuz.
HEP SAVUNDUĞUM BİR ŞEYDİR.HAYAT BİZE SUNULAN EN BÜYÜK ARMAĞANDIR.BİZE MUŞTULANAN BAŞKA HAYATLAR İÇİN ÇİLE ÇEKİLEN BİR ÇİLEHANE HALİNE GETİRMEYELİM HAYATIMIZI.DOYA DOYA,İNSANCA,HAKÇA VE BARIŞ İÇİNDE YAŞAYALIM O MALUM EN SON ANA KADAR.ÇOK GÜZELDİ ÖĞÜT.KUTLARIM.SAYGI VE SEVGİYLE.
Bir gerekçe olsun, hayat sana Yalnız ve büyük bir gerekçe Yaşama isteğinden daha önemli değildir Bil ki, hiç bir büyük düşünce insana! değerli şiir dostu çok güzel bir şiir okudum her zamanki gibi sayfanızda yüreğinize saglık kaleminiz varolsun saygılarımla zaralıcan
Yüreğinize ve emeğinize sağlık...