(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
işte karıncalar, böcekler... on, on yüz, yüz binlerce pürtelâş!
gümüş sini altın top koca dünya!
bu yalnızlık ne sana eş ne sıkışan an’a!
dal çürüyor elma neylesin, kırmızı!
Sevgili Yavuz Tatar ,
Hem şiiriniz çok anlamlı , düşündürücü ve mantıkları harekete geçiren muhteşem bir haz içinde yazılmış ve hem de soyadınızın Tatar olduğunu görünce sevindim ve merak ettim . Bu Yavuz Tatar kimmiş diye . Çünkü benim de soyadım Tatar ve soyadında adaşız. Sizi , en derin sevgilerimle kutlar ve tebrik ederim. Yüreğinize , gönlünüze ve emeklerinize sağlıklar dilerim. Her şeyler gönlünüzce olsun ve başarılar...
Şiirinize yaptığım yorumuma verdiğiniz cevaptan dolayı çok teşekkür ederim. Evet,ben de çok sevindim.Dilerim görüşmelerimiz devam eder. Ben de Sivas / Gürün'lüyüm . Yıllardan beri yurt dışında Almanya'da yaşıyorum. İzine geldiğimizde de genellikle Ankara'da bulunuyorum. İleriki yazışmalarımızda daha detaylı görüştüğümüzde ve Ankara'ya geldiğimde görüşme imkanlarımız olabilir. Her şeyler gönlünce olsun .
merhaba, naılsınız? teşekkür ediyorum güzel sözleriniz için evet soyadınızı görünce ben de şaşırdım demek ki bir tatar daha var bu sitede dedim ne hoş. ailem ardahanlı ama ben hiç görmedim orayı ankarada doğdum batıda büyüdüm. yine görüşmek dileği ile saygılarımı sunuyorum. yavuz tatar
Tebrikler.