(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
VEFASIZ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
VEFASIZ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ömür bir yıl gibi dört mevsim yaşar, Bazen su kabarır bendinden taşar, Farkında olmadan göçer bu beşer, Daha hala gönlüm boştur vefasız.
Ömür bir yıl gibi dört mevsim yaşar, Bazen su kabarır bendinden taşar, Farkında olmadan göçer bu beşer, Daha hala gönlüm boştur vefasız.
Herdem bahar olmaz gönül kış olur, Gerçek sandıkların bir gün düş olur, Oğuzsoylum uzun sürmez kuş olur, Daha hala gönlüm boştur vefasız.
03 Kasım 2009 Salı OĞUZSOYLUM -------------------------------------------------------------- Çok mükemmel bir sevgi şiiri sunmuşsunuz bu anlamlı günlertde Recep bey dostum. Umarım, dilerim düzeyli sevgiler mutlaka karşılığını bulur. Severekn beyeni ile okudum Sevgi bolluğında coşan yürekler hep var ve sağolsunlar. Bilvesili Mübarek kurban bayramını kutlar mutluluk ve esenlik dileklerimi sunarım. Kemal Polat
Ömür bir yıl gibi dört mevsim yaşar, Bazen su kabarır bendinden taşar, Farkında olmadan göçer bu beşer, Daha hala gönlüm boştur vefasız.
Yüreğinize sağlık,binbir umutla baharı bekliyoruz,vefasızın biri kırdırmasaydı kalemimi,küstürmeseydi kalbimi bu denli yaralanmazdım böylesine kanamazdı yarelerim şiriniz beni içinde bulunduğumuz andan aldı götürdü.kaleminiz daim bayramınız mübarek olsun.
Kimseyi koymadım senin yerine, Daha hala yerin boştur vefasız, Her geçen gün derdin indi derine, Açtığın yaralar hoştur vefasız.
Hayalin bir türlü gitmez gözümden, Nasıl da sevmişim seni özümden, Gülücükler saçılmadı yüzümden, Daha hala gönlüm boştur vefasız. Mükemmel bir şiir okudum yine kaleminizden efendim . Tekrar tekrar okumaya doyamadım . Yüreğinize sağlık . Saygılarımla..
Saygılar...