SARIŞIN GÜZEL
Bu şiir birgüzel’e armağanımdır...
ŞİİRDE,TÜRKÜDE YARIŞIN GÜZEL GÖZLERİN, SAÇLARIN SARIŞIN GÜZEL SENİ UNUTMANIN MÜMKÜNATI YOK KİBARCA BENİMLE BARIŞIN GÜZEL Abdülkadir GÜLER 10- Temmuz 2006 / SÖKE *** *** *** NASIL GÜLMÜŞÜM? YILLARDIR AŞKINA MAHKÜM OLMUŞUM ÇOĞU KEZAĞLAMIŞ,AZI GÜLMÜŞÜM HASRETİNE YANMIŞ,BOŞADOLMUŞUM KİMİ DİKENSANMIŞ, MEĞER GÜLMÜŞÜM... Abdülkadir GÜLER 17 Ocak 1998 /SÖKE |
Bu ülke yavrularını yetiştirmek için ömrünü vermiş sizin gibi değerli öğretmenlerimizin kadrini kıymetini bilmeyenler
insanlığında kadrini kıymetini bilmezler yüce Atatürk bitmiş bir imparatorluğun külleri içersindeki son kıvılcımlarından
değerli arkadaşlarıyla birlikte bu yüce devleti kurarken onun güvendiği bir şey vardı.Muallimleri zira yeni Türkiye Cumhuriyeti devleti muallimlerinin öğretmenlerinin eseri olacaktı.Bu devlet onların yetiştirdiği talebelere emanet edilecekti.Başarılı da oldu başarılı bir eğitim camiası başarılı bir ordu ve başarılı bir ekonomi bıraktı.Bu gün bu devletin yüceliğini bunlara borçluyuz.Öğretmenlerimiz ülkenin dağı demeden taşı demeden en ücra köşelere kadar vatan sevgisiyle çalıştılar biz yokluk içersinde çantasız üstsüz başsız okullara gittik.Harap okullar gördük tabiki daha kötü şartlarda okullarda vardı.Ama öğretmenlerimiz hiç bir zaman şikayet etmezdi.Bu gün neyimiz eksik Allaha şükür her şeyimiz var.Yalnız ilme ve bilime ve onu öğretenlere saygı yok.Benim mesleğim öğretmenlik değil yalnız öğretmenlerimizin ne kadar fedakar olduğunu bilirim.Hele değerli hocam gibi eli öpülesi hocalarımıza saygım sonsuz.
Kitap meselesine gelince keşke o kitaplarla kütüphanesiz bir köy okulumuza küçük bir kütüphane kurarak ve adınızla şereflenseydiniz.O zaman çok makbul geçerdi hocam.Demek ki bu güzel hizmet karşılık bulmamış bende üzüldüm.Güzel meilinizi ve yukarıdaki güzel dizelerinizi kutluyorum.Bu ülke için yıllarını vermiş değerli hocama ömür boyu mutluluk diliyorum.Yunus diyarından selamlar.
Türkmendağlı.