(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DERİN SESSİZLİK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DERİN SESSİZLİK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
------------------------- hüzünlendim okurken kısacık satırlarda saklanan derin anlamları ve isyanları ben sesli yaşadım sanırım ve yaşıyorum... ellerine sağlık
Ben yıllardır deniyorum sessizce feryat etmeyi ve şunu gördüm ki, haykırdığımdan çok daha fazla duyuluyır ve anlaşılıyorum. Şimdi çok zaman konuştuklarım ve duyuramadıklarım için yanıyorum.
Tek bir dize ve dolu dolu bir anlatım. Kutluyorum kaleminizi ve saygılar yüreğinize
ve aslında o sessizlik neler neler anlatır...kendi kendine nasıl kıvranır...ve içinde büyüyen isyanın nasıl damarlarından akar sessizce de ama duymaszın ya da duyarsın da tıkarsın kulaklarını gene sessizliğe...
Can Abim bu bir satır bile beni nasıl düşündürdü...sevgimle...
SUSTUM SUSMAK BİR YAZGIYSA EĞER ŞİMDİ ÇÖLDE BİR KUM TANESİ KADAR SUSKUNUM DEMİŞTİM BENDE SUSMKTA GÜZELMİŞ ONU ANLADIM SAYGILAR SELAMLAR ABİM BİR DAMLA DERİNDİ YİNE...
Bazen susmak gereksiz konuşmaktansa en güzel cevaptır, bazı susmaların sonunda büyük fırtınalar kopar... Kısa ve anlamlıydı üstad kutlarım kaleminiz daim ve keskin olsun....
En derin isyanlarımda ,sessiz, sessiz büyüdüm.
-------------------------
hüzünlendim okurken kısacık satırlarda saklanan derin anlamları ve isyanları
ben sesli yaşadım sanırım ve yaşıyorum...
ellerine sağlık