(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AKŞAMÜZERLERİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AKŞAMÜZERLERİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sen bir akşam üstü o merdaneyi kafana ye de görürsün dünyanın kaç bucak olduğunu...yengeeee...senin adam çapkınlık yapıyooooor...hah..işte şimdi ayıkla pirincin taşını...ohh...sen misin benimle uğraşan ...
şaka bir yana çok güzel bir şiirdi...yürekten kutlarım dostum...sevgi, selam ve saygımla...
kır yamaçtan inip sahile serpiliyor kucak açıyor yeşil
bilirsiniz mavi damlar akşamüzerlerime
sevimli bir gülmseme bari vermeli şiir şiirinizde olduğu gibi,içini ferahlatmalı ya da birşeylere uyandırmalı,her zaman iki kişinin arasındaki birebir kavgalara takılmamalı anlık sevinmelerin küçük sarhoşluklarında kaybolmamalı..
sosyal yanı olmalı. okuyana mutlaka iyiye dönük birşeyler vermeli.. hiç olmazsa gülümsetmeli şiirinizde olduğu gibi.düşündürmeli... kaleminize sağlık............
hacı ali tarafından 5/29/2007 12:16:04 PM zamanında düzenlenmiştir.
İzmir de hele de KArşı yakasında olunca böyle güzel tasvirler elbette dökülür kelimelere Kutlarım kelimelerin renklerle uyumunu başarılarınızın devamı dileğiyle
Duyguların maviliği ne kadar güzel yansımış dizelere...Hep maviliklerde kalın...harikaydı...insanın içini ısıtan mısralar...kutluyorum...teşekkürlerimle...sevgiyle...
Şiir sözünde kısa özünde kocaman bir mavi… İçtenliğiyle yansımış ege dizeleri… :) Ve diğer şiirlerinden farklı buldum kırık imgeler şiire hoş girmiş. Tebrik çok selamda… Sevgilerimle Kardeşin.
şaka bir yana çok güzel bir şiirdi...yürekten kutlarım dostum...sevgi, selam ve saygımla...