(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÜL GONCASI ... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÜL GONCASI ... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Merhaba Agabey, Oldum olasi bu ud ve cümbüs sesini severim zaten........ Abi ne diyeyim harika, harika........ Icimi bir hos eder.... Basarin daim olsun...... Eline diline yüregine saglik......... KÖKELI OZAN
GÜL!...Gülüm.. Batırsan o dikenlerini Kan gibi gülümserken... Telaşlı telaşlı çeksen ellerini, Henüz bir Tomucukken ............................... Yapraklarını açsan katmer katmer Mevsiminde, Mevsimin adı ben olsam Ağır ağır dalsak o bahçeye Gül-ün gülmenin tadıyla Hissetsen hissetsem seni... Tülay mert Bu şiir de benden gelsin size..içtenliklerimle.. yorumunuz şiire başka bi güzellik vermiş..dilinize sağlık...Diğer şiirlerinizi ve bestelerinizi de iyi ki okumuşum..Gerçekten sayfanız insana ayrı bir lezzet veriyor,tebrikler diyorum nacizane..sevgiler saygılar yüreğimden..
Bu çok güzel ve zarif yoruma teşekkür etmekte geç kalmışım lütfen bağışlayınız... Öyle içten yazmışsınızki... ben de size gönlünüze,yüreğinize ve ruhunuza sağlık diyorum. Her şey gönlünüzce olsun. Saygılarımla....
Adın ne bakayım diye sordum şiire, Şiir dedi Gonca gül, Çektin beni güzel sesine dedim şiire, bana can veren hocamdır s dedi şiir...... Güzel bir şiir ve harika bir yorum Üstadım. her iki yüreği de kutlarım. Saygılarımla
Sayfamı ziyaretiniz ,samimi duygularınız ve güzel yorumunuz için teşekkür ederim... hocalığa gelince benim asıl mesleğim öğretmenlik.. .79 yılında başladığım kutsal mesleği ekonomik koşullar nedeniyle 3 yıl sonra bırakıp lojmanı olan bir kamu kuruluşuna geçtim... ayrıca ud öğrencilerimde olduğundan yine öğretmenliğe ayrı bir kulvarda devam ediyorum diyebiliriz...sayfamda makalelerimde öğretmenlik yıllarımla ilgili bir anım var arzu ederseniz bakarsınız...
Ah sayın hocam, ne söylenebilir ki güzel sesinizle musikinin o büyülü nağmelerinde kaybolurken anlamsal babda da duygunun koyaklarına kök saldık.
Her iki dost yüreği candan kutluyorum.Sanatın ışığıdı değerli sayfadan nasiplenmemizi sağlatdıkları için teşekkürü borç biliyorum.Daim saygılarımla.Gönül emekleriniz varolsun.
Selamlar üstadım. Bu şarkıyı dinlerken rahmetli babamı hatırladım birden. Çok severdi uşşak makamını. Siz güzel yazmış okuyan üstad da harika icraetmiş. Gözlerim dolu dolu dinledim bilmem kaç kez. Kırılmasın kaleminiz. Her nefes DOST kalın lütfen....
Değerli şair dost güzel yorumunuz için çok teşekkürler... şarkının sözleri Sn. Sabiha KÜÇÜKTÜFEKÇİ şairemize,bestesi (Müziği) bana aittir ve udla çalıp söyleyende benim...Rıfati (H.Cemil ŞENSEVER)
Çok değerli dost şairim biliyorum şarkıyı dinlediğinizi ve Sabiha hanımın sayfasına yzdığınız yorumu da okudum... hiç farketmez bizim gönülllerimiz bir... çok teşekkürler güzel yorum için... Sevgi ve saygı ile....
bu güzellikleri yaşatan çok değerli sanatçı dost Cemil Bey'e paylaştıkça sanata anlam katan yorum yapan gönlü güzel siz değerli dostlarımıza yürekten teşekkürler...iyi ki varsınız dostlar iyi ki... sevgim saygım her daim...selamlarımla..
TEKRAR TEKRAR DİNLEDİM ÇOK HOŞ BESTE ÇOK GÜZEL DE SÖZLERİ VAR BESTE İLE SÖZ BİRBİRİNE YAKIŞMIŞ SES ZATEN HER İKİSİNE DE YAKIŞIR BİR GÜZELLİKTE TEBRİKLER TEŞEKKÜRLER SELAMNLAR
Çok hoş bir güfte, çok güzel bir beste ve çok güzel bir yorum... Cemil hocamı ve değerli Sabiha hanımı yürekten kutluyorum, selamlar, saygılar... Ayrıca geç de olsa bayramınızı da en içten dileklerimle kutluyorum...
uşşak ne güzel yakışmış..beste...ud...ses...harikasınız değerli sanatçı dost sayın H. Cemil ŞENSEVER..maşallah.. emeklerinize gönül güzelliklerinize yürekten teşekkürler...iyi ki varsınız..sanat adına bir şanssınız... sevgim saygım her daim...selamlarımla...
şiir sizn değil beste sizn değil. Sitede şahıslara ait olmayan eserler isim hakkı belirtilse bile yayınlanmayacaktır diyor ve ben bu eseri neden yayınladığınızı anlamıyorum...
değerli şair şarkının sözleri Sn. Sabiha KÜÇÜKTÜFEKÇİ ye aittir ve kendileri bana bu sitenin mesaj ortamında sözleri yollamış ve bestelemem konusunda öneride bulunmuştur. Bende çok beğendiğim sözleri uşşak makamında besteledim. Yaptığım bütün beste çalışmalarının noter onayı ile şahsıma ait olduğunu belgeleyebilirim . Yani melodi bana aiitiitr ve çalıp söyleyende benim yani Rıfati (gerçek adım H. Cemil ŞENSEVER) galiba sitedeki rıfati mahlasım yani takma ad veya rumuzum sizi yanıltmış olmalı.
Şiirlerden ve Defterden uzun bir süre uzak kaldıktan sonra, bu güzel şiir ve yorum ,ruhumu oldukça dinlendirdi. Miski amber yayılmış sayfanıza.Hakikaten ruhum büyük haz aldı. Hayırlı bayramlar diler selam ve saygılarımı gönderiyorum Hocam.
Uşşâka uygun sesinizle, bir de dokundukça tellere,ud ile sesin harmonisi, güftenin zarafeti nefis bir üçlü oluşturmuş... Tebrik etmekten öte ne denebilir ki!? Efendim, takdirlerim sonsuz... Saygım da...
böyle değerli şair dostlarımın şiirleri, güfteleri bestelenince sanki inanın benim şiirlerim, güftelerim bestelenmiş kadar mutlu oluyorum, çok çok güzel bir besteydi değerli hocam, gıptayla ve gururla dinledim, mest oldu gönlüm, hayırlı olsun, her iki değerli dostumu yürekten kutlarım, hayırlı olsun Sabiha hanım,kutlarım sizi de, sevgi ve saygımla, selamlar...
gül goncası açılır nâr-ı irem bağından misk-i amber saçılır öptükçe dudağından efsun olur büyüler ol nigâhı ol yârin misk-i amber saçılır öptükçe dudağından
şeyda bülbül zâr eder gülzâr-ın otağından aşk nağmesi dem tutar yârin lâl dudağından efsun olur büyüler ol gamzesi ol yârin aşk nağmesi dem tutar yârin lâl dudağından
Taş plaktan gelen o güzel nağmelerlerle nostalji yaşandı doyasıya.. Böyle hoş oldu içim.
İki dostunda yüreklerine ve emeklerine sağlık.Cemil bey bu sitenin TSM kutusu gibisiniz.Bu güzellikleri yaşattığınız için ne kadar teşekkür etsem azdır.