(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
unut. bulutların rengini şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
unut. bulutların rengini şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"bulutsu bir güvensizlik mi var havada" Talp olunmadığı sürece havada asılı kalır. Kim tercih ederse ona yapışır.
--- "git(me) nefesim yetmiyor yaşamaya" Bu çağrı her zam/an dilimi için geçerlidir. Git ve gitme arasında kalan için. Tercihte zorlanma hali. Suçlu aramak kolaycılık olur. --- "unut bulutların rengini bir kez de olsa bakma arkana sen olmasan da bulutlar salınacak özgür ben renklerine bakınca seni hatırlasam da"
Rıza var burda. Kabulleniş. --- "git şimdi git hemen ve unut görmesin renksizliği gözlerim"
Fast food gibi. Git denince gider, gel denince gelir. Acaba... ---- "sebepsiz bir ayrılık mı diliyorsun"
"İti an çomağı hazırla" Ya da "kırk gün deliye akıllı dersen akıllanır "gibi. Tercihler bazen bilinç altından yapılır. İnsanın açıktan yüreği yetmez. --- "iflah olmaz hayalet zamandan göz yaşım yetmiyor ağlamaya" Gözler çekiyor aklın ceremesini. ---- "unut bulutların rengini deme bana ben her birine ayrı dokundum yastık yaptım gecelerimde sen bulutsu kokunla uyurken hücrelerimde"
Unutmak iradi olsa kolay olur da. Değil. ------ "git şimdi git hemen görmesin sensizliği kalbim" Nereye gidebilir ki, evrende olan hiç bir varlık dışına çıkamaz. Ve insan mecburen evrensel.
Talp olunmadığı sürece havada asılı kalır.
Kim tercih ederse ona yapışır.
---
"git(me)
nefesim yetmiyor yaşamaya"
Bu çağrı her zam/an dilimi için geçerlidir.
Git ve gitme arasında kalan için. Tercihte zorlanma hali. Suçlu aramak kolaycılık olur.
---
"unut bulutların rengini
bir kez de olsa bakma arkana
sen olmasan da
bulutlar salınacak özgür
ben renklerine bakınca seni hatırlasam da"
Rıza var burda. Kabulleniş.
---
"git
şimdi
git hemen
ve unut
görmesin renksizliği gözlerim"
Fast food gibi.
Git denince gider, gel denince gelir.
Acaba...
----
"sebepsiz bir ayrılık mı diliyorsun"
"İti an çomağı hazırla" Ya da "kırk gün deliye akıllı dersen akıllanır "gibi.
Tercihler bazen bilinç altından yapılır. İnsanın açıktan yüreği yetmez.
---
"iflah olmaz hayalet zamandan
göz yaşım yetmiyor ağlamaya"
Gözler çekiyor aklın ceremesini.
----
"unut bulutların rengini
deme bana
ben her birine ayrı dokundum
yastık yaptım gecelerimde
sen
bulutsu kokunla
uyurken hücrelerimde"
Unutmak iradi olsa kolay olur da. Değil.
------
"git
şimdi
git hemen
görmesin sensizliği kalbim"
Nereye gidebilir ki, evrende olan hiç bir varlık dışına çıkamaz.
Ve insan mecburen evrensel.
---
Tebrik ederim.