(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
___ İstanbul Güzel Bir Kız şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
___ İstanbul Güzel Bir Kız şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
istanbul apayrı bir dünya İSTANBUL'U; ŞİİRLERDEN,ŞARKILARDAN,TÜRKÜLERDEN,CAN DOSTLARIMIN SÖZLERİNDEN DİNLEDİĞİM VE KISA BİR SÜRE HAVASINI KOKLADIĞIM KADARIYLA SİZE HAK VERİYORUM ŞAİRİM.İSTANBUL'DAN BEN DE ÇOK ETKİLENMİŞ VE BU ŞEHİR İÇİN YAZDIĞIM ŞİİRİMİ İLK DEFA BU SİTEDE YAYINLAMIŞTIM.(SAYFAMDAKİ İLK ŞİİRDİR.ADI:İSTANBUL.OKURSANIZ SEVİNİRİM.)KALEMİNİZİ KULUYOR,SAYFANIZA SELAMLARIMI,SAYGILARIMI BIRAKIYORUM...
istanbul apayrı bir dünya kırktan fazla ayağı sayısız sokağı var tanımsız tadımsız istanbul güzel bir kız çok aşığı göze batan gereksiz kaşığı var sabırsız arsız istanbul eskimez bir doku ve bitmez öyküleri kalemi gitmez enleri var anlattıkça anlatan dilden dile dolaşan
Sade, temiz, eskimez bir doku.. Tanımsız tadımsız, güzel bir kız çok aşığı göze batan gereksiz kaşığı var olan İstanbul üzre hasletkâr bir hissiyat bütünlüğü.. Bildiklerimizi misli misli bilmediklerimize harcamamızı sa'lık verici bir şiir.. O kadar Selâm ve dualarla
ah ıstanbul ne güzelsin ki aşıklar sazına senin için vurur besteler yapılır sarkılar da sen olursun boğazın ayrı güzel surların ayrı içinde tarıh yatıyor ıstanbul diye diye
Bu kadar zıtları bir arada yaşayan bir başka dünya kenti yoktur. Arlısı,arsızı,hırlısı,hırsızı,namuslusu,namussuzu ve bilcümle herkesi barındıran metropoldur,İstanbul. Varsılı,yoksulu,masumu,mazlumu,canisi,zalimi ile herkesi yutmaya hazır bir kent. İnsanın aklını başından almaya hazır bir aşifte.
Kutluyorum seni.Şiirin güzel olmuş. Sevgilerimle,Meselci....
İstanbul güzel bir kız.... harikasınız...evet aşığı çok... en..en...en...bir sürü en..ler içeren aşk-sevda-sırlar içeren şehir... tebrikler... sevgiyle...
yüreğine sağlık