Allah bakmaz, kimsenin, Soyuna ve boyuna, Kıymet bulmak istersen, Gir sen takva yoluna.
İnsana yakışandır, Nefsini ıslah etmek, Nefsi ıslah etmekse, Şüphesiz takvadadır.
Takva, Allahtan korkmak. Takva haddini bilmek, Takvasız olan amel, Ha o, boş bir emektir.
(EKREMUNNASE İNDELLAHE ETKAHUM.) (Allah nezdinde insanların hayırlısı takvası çok olandır.)
Takva Allah’a karşı sorumluluğunun idraki içinde, yaratılmışlara karşı saygılı ve sorumluluklarının farkında olup, İNSAN ONURUNA yakışan hayat standardı olan İslami duyarlılığını korumaktır.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İnsan Onuru!!! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İnsan Onuru!!! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Eğer murad edilen âyet olarak delil ise; ………..Biliniz ki; Allah katında en makbul olanınız en takva olanınızdır. ……….” ( Hucurat 13) ( ……İnne ekremeküm indellahi etkaküm…)
Sizin yazdığınız ibarenin kaynağını öğrenmek isterdim. Nerede geçiyor?
Soyuna ve boyuna,
Kıymet bulmak istersen,
Gir sen takva yoluna.
İnsana yakışandır,
Nefsini ıslah etmek,
Nefsi ıslah etmekse,
Şüphesiz takvadadır.
Takva, Allahtan korkmak.
Takva haddini bilmek,
Takvasız olan amel,
Ha o, boş bir emektir.
Allah herkuluna, takva idrakine varmayı nasib etsin. Yüreğinize sağlık. huzur buldum dizelerinizde..
Saygılar selamlar..