(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SELAMA DURMAK GEREKLİ-1 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SELAMA DURMAK GEREKLİ-1 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
artık kime selam duracağız, kime durmayacağız , şaşırdık kaldık.. başlar ayak, ayaklar baş olmuş her yerde.. bu koca yürekli ozanı tebrik etmek yetmez.. saygılarımı sunuyorum.. harikaydı yine.. sağlıcakla kalını koca OZAN...
Silahsız barış gücüymüş, İmralı’nın bir ucuymuş, Bizler sanmışız öcüymüş, Selama durmak gerekli yüreğinize sağlık çok güzeldi ve çok doğru dizelerdi..saygılarımla
Silahsız barış gücüymüş, İmralı’nın bir ucuymuş, Bizler sanmışız öcüymüş, Selama durmak gerekli.
Gelsinler de barışalım, Baş başa bir kırışalım, Sarmaşıkça sarışalım, Selama durmak gerekli.
Batı'dan gelecekler Doğu'nun parçalı son Haçlı kuyruğu.. Yıllardır içlerinde besledikleri hainleri bize tevdileriyle iyi niyet mi besliyorlar sanıyoruz.. Bu ülke üzerinde gösterilen her âla ve hüsni tavırların gerisinde ya bir Kral Tafur gibi Türk etini kızartıp yemek vardır, ya da Süleyman Mabedi'nde on binlerce Müslümanı kanlı çizmeleriyle yere serip çiğnemek vardır. Yani; bunlar Akif'in diliyle Sırtlan'lıklarını ve Yamyam'lıklarını asla terketme asaletinde bulunamadılar.. Rezilet sebebleri ahlâki noktalarından ziyade imani taassublarındandır. Bir milleti Osmanlı gibi asil sıfatıyla tanımak bu dünyanın adaletine adalet katma şevki iken, onlar daha dün Çanakkale denilen asalet diyarı Dardanel'de Çörçil (Cuhirchill)'leri ağzıyla Osmanlı yâdigarı halka ne demişlerdi; "Türkler hayvandan daha aşağı mahlûklardır." Hayvanın kendi cinsini tanıdığı bir dünyada, kendi cinslerini hayvan sıfatına sokan bayağı insanlıktan başka ne beklenir ki.. Öyleyse uyanık olacak olanlar biziz.. Ekabir ve siyaseten elitleri asla kıstas almayacağız.. Zira onlar, muhatab oldukları noktada daima zaafa açık kapıların vaziyetindeler. Açılacakları kapatacak en emin eller bizde.. Dolayısıyla bu şiirinizde bize bir zaaf kapısına sürgü çekip melânete karşı kendimizi emniyete aldırıcı bir el olmaktadır. Bu niyet ve düşüncelerle size selâm ve dualarımı gönderiyorum şair..
"Selama durmak gerekli" dizesinde, çok güzel bir taş vardı, tam gediğine oturan...Yürekten kutlarım usta anlatımınızı...Güçlü Kaleminiz susmasın hocam...