(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
TÜRK-KÜRT şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
TÜRK-KÜRT şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Türk’te Kürt’te ne ola ki, İkimiz de bir değil mi? Birlikte rahmet bula ki, İkimizde Türk değil mi? ================================= Evet hepimizi Türküzde ...Ermeni asıllılar bunu yapan, Barış değil Ülkenin yarısna versen yapacagı yine kızıl şeytan.. Bunlardan Dost olmaz...Ermeninin yaptıklarından, Ancak bunların hakkından gelirsin Çok güçlü olursan..... Duyarlı Yüreğinize sağlık ...
DÖNÜŞÜ OLMAYAN BİR YOL SEÇİLDİ BUĞDAY TARLASINA BITRAK EKİLDİ YÜREKLERDEN GAYRI BİRLİK ATILDI BİZ GARDAŞ BİLİRDİK DEGİLMİŞ MEGER..
İKİ YÜZLÜLERDEN GARDAŞ OLMAZ(Türklük;Türk olmak için Türk doğmak gerekmez Türk gibi düşünmek gerek)Z.GÖKALP temiz yüregin güzel düşünüyor ama hakikat bir başka yüregine sağlık kardeşim..
Aynı yerde doğduk, öldük aynı yerde, Kavga, kin, nefret çare midir derde, kalkmalı artık yabancının çektiği perde, Aynı soydan, farklı boydan Türk değil miyiz ?
kutlarım üstat....şiir dediğin biraz da yaralara merhem olmalı....selam ve hürmetler...
İkimizde oğuz’danız, Hem oğuz’dan hem uz’danız, Oğuzsoylum bir bezdeniz, İkimizde Türk değil mi? TEK KELİMEYLE HARİKAYDI USTAM.YAZAN YÜREĞİNE VE KALEMİNE SAĞLIK.KALEMİN VE DUYGULARIN DAİM OLSUN.SEVGİ VE SAYGILARIMLA...RUMUZ4300