(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÜN DE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÜN DE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Estağfurullah her kalemin ayrı bir güzelliği anlatımı ve duygu yoğunluğu vardır...Başkasını bilmem ama siz benim gözümde üstadesiniz...Ben şiir yolunda yeni yeni yürümeye başladım, adımlarımı siz güzel dostların desteği ile güçlendirmeye çalışıyorum...EyvAllah.:-)....Ben şu an antoloji de paylaşım yapmak istemiyorum...Çünkü gruplar içi tartışmalar, çıkar kavgaları, şaire yakışmayan hareketler çok yaygınlaşmıştı...O sitenin giderek sanattan ve şiirden uzaklaştığını hissettim ve kusuruma bakmayın, ara verdim bel ki de tümden iptal edebilirim üyeliğimi...Siz den de özür dilerim Ankara Grubu'nda paylaşımlarda bulunup, destek veremediğim için...Antoloji ye girdiğim an inanın artık ruhum daralıyor, siz güzel dostlarla hiç bir alakası yoktur...Şimdilik tercihimi edebiyatdefterinden yana kullanıyorum..En azından grup kavgaları yok burda, hem yeni kalemlerle tanışmak ta çok güzel oluyor...Neyse hayırlısı olsun...Kendinize çok iyi bakınız....
TEŞEKKÜR EDERİM DOĞAN KARDEŞİM.ALLLAH HEPİMİZE SEVDİKLERİMİZLE BERABER OLMAYI NASİP ETSİN.SENDEN BİR RİCAM OLACAK.ÜSTADE DEĞİL DE ABLA DİYE HİTAP ETMEN DAHA UYGUN OLUR:))SENİN KALEMİN BENDEN GÜÇLÜ.BEN BİR AMATÖRÜM... SEVGİYLE KAL.ANTOLOJİDE GÖZLERİMİZ ARIYOR SENİ:))
GÜZELLİKLERE DOĞRU YOL ALMAK ADINA...HOŞ DİZELERDİ...RABATLI