Sadece sen varsın bu yürekte Hiç kimse dolduramadı bende bıraktığın bu boşluğu. Kimsenin sevdası yetmedi bendeki bu sevdayı bitirmeye. Avutamadım kendimi bir başkasıyla. Meğer yokmuş senden birtane daha yokmuş böyle bir acı. biliyormusun sevdiğim sensizlik ağlatmayıda öğretti bana...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
benim sevdam şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
benim sevdam şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Acı dediğin şey aslında O'nun yokluğu değil içindeki sevdanın yansımasının O'nda parlamamasındandır. Yani aslında O'nun sevgisi diye bir şey yok sevgi senin. Büyüklüğü de coşkusu da duygusu da senin! Ve bu sevgi sana ait O'na ya da O'nlara değil. Sana, sadece sana. Haketmeyenler için üzülmek kendine ve sevgine haksıslık olur sadece.
olasılık olarak,üç milyar insanda iki kişi benzermiş birbirine, devam et aglamaya,,yok yok yada aglama istersen, yüregine saglık harikaydı... sevgiyle kal.
arixar tarafından 5/26/2007 2:30:22 PM zamanında düzenlenmiştir.