(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hayat Dediğimiz Şey Ne? 4... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hayat Dediğimiz Şey Ne? 4... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
akışına kendimizi teslim edip hayata teslim olmak mı yoksa her koşulda ayakta durmayı bilip her engelle savaşmak mı?
hayat dediğimiz şey ne?
yalnızlığımızı başımıza alıp tenhalarda nefesler tüketmek mi yoksa her hareketimizi her davranışımızı göz önünde herkesle paylaşmak mı?
hayat dediğimiz şey ne?
sevdiğimiz için onun mutluluğu için çırpınıp uçmaya ç-alışmak mı yoksa sevilmek için her bülbülü güllerimize ötmesi için kokularımıza çekmek mi?
Aslında hayat söylediklerinizin hepsi bence sayfanızda hayatın gerçekleriyle karşılaştım.Umarım sizin içinde iyi olur hayat.beğeniyle okudum yüreğinize sağlık.saygılarımla.
sevdiğimiz için onun mutluluğu için çırpınıp uçmaya ç-alışmak mı yoksa sevilmek için her bülbülü güllerimize ötmesi için kokularımıza çekmek mi? ..............
hayat dedğimiz şey; içinde bolca yenilgilerimiz kimi gün onurlu zaferlerimiz olan kısa bir köprü hayat dediğimiz şey;yüreğimizin içinedki boşlukta özgürlüğe koşmaktır ki ayaklarımızda pranga ellerimizde kelepçeler olmuştur hep hayat o köprüden düşmemektir birazda sevgiler saygılar
hayat tüm renkleri ile bizi sarıp sarmalayan bir gökkuşağı gibidir...
an olur beyazına denk geliriz , an olur kırmızıya denk gelir aşkı buluruz an olur siyaha denk gelir karamsarlaşırız... yeşile denk gelir umudumuz yeşerir...
tüm renkler bizim için...bir rengi eksik olsa diğer renkler yetim kalır..
HAYAT ın tüm renklerine güzel bakabilmek önemli olan...