(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HALİÇ'TE GÜN BATARKEN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HALİÇ'TE GÜN BATARKEN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"Ahret bahçelerine konuk ecdat izinde, Hârelendi yamaçlar ters lâlenin remzinde..."
Çok güzel bir İstanbul anlatımı... Şiirlerinin pek çoğu günün şiiri olmaya aday şairden, güne yakışan bir şiir... Kutluyorum değerli kalemi ve günün şiirinde...
Derûnî coşkuların durağında inledim; Gönlümün bestesini, ahh çekerek dinledim. ********************* çok izledik fakat bu izleme farklı güzel anlatılmış başarılar daimi olsun efendim
-Yakut parıltılardan yandı tutuştu kalbim; Ufkun son busesiyle dindi, yatıştı kalbim...-- beni affet ıstanbul bu gece bir platformda seni çekiştirdim.. kalabalıkların ruhuma attığı ağlardan...havasız ve susuz kalışımdan... bu şiir yeniden anımsattı seni bana..şiirle...
Haliç e tanıdık biri olarak şiir bana ya da memleketime yazılmış gibi gururlandım.Ne güzel bir anlatım mısralarınızda salınan.Yüreğinize tebriklerimin yanısıra amigo gibi de Nâra koparacağım '' HELALLLL!! ''
Hârelendi yamaçlar ters lâlenin remzinde..."
Çok güzel bir İstanbul anlatımı...
Şiirlerinin pek çoğu günün şiiri olmaya aday şairden, güne yakışan bir şiir...
Kutluyorum değerli kalemi ve günün şiirinde...
Saygılarımla.