(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Haritamın Bahçeleri ! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Haritamın Bahçeleri ! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Edirne'den Hakkari'ye, Muğla'dan Artvin'e bu memleket bizim. bu duyguları pekiştiren güzel bir çalışma ... ne kadar güzel ve zarif. kutluyorum barışsever şairimizi.
Oya Hanımcığım bu şiirinizde aklıma bi söz geldi;güzel gören güzel düşünür,güzel düşünen hayatından lezzet alırmış sizinde yazılara şiirler olan hassasiyetinizi bu şiirde daha çok hissediyorum.bir şeye bakıyorsunuz tek değil bütün düşünüyorsunuz.hayaranım bu düşünce şeklinize yüreğinize sağlık.sevgilerimle,saygılar.
Yedi bölge Hepsi birbirinden güzel, Egenin İncisi İzmir, Marmaranın İstanbul, Akdenizi Antalya, İç Anadolu Ankara Doğunun Dadası Erzurum,Güneyin Gaziantep, kuzeyde Karadeniz Trabron.... Hepsiniz ayrı güzelliği yazılmış .. Yüreğinize sağlık .. saygılar
Bahardan sonra yaz gelmiş ve meyve sebze topluyoruz....................Şu an GÜmüldür'de Mandalinalar var onu unutmuşsun dizelerde, bir daha olmasın(şaka).........sevgimdesin can.
Gerçek harita bu dercesine her bölgenin bir güzelliğini özelliği olduğuna ve bütününü bir tutup en son konulan nokta ilede işte harita bu o kadar dediğin için canı gönülden takdir ederim.
merhaba güzel insan kutlarım şiirini de bu aşkın yöresi neresi, sevdanın doğum yeri ne yana düşer? ayrılıklar ancak nerelere kadar uzanır ölüm bölgesinden kim uzak tutacak bizleri şiir en çok hangi toprakta yetişir hasreti hangi şarir daha çok kanayarak yazar bu da benim bölgemden size kalanlar çoktandır görmeyince özlemişiz şiirlerini aşkla kal sevgi delisi oya gibi işlemişsin şiiri güzelliklerde buluşmak dileğiyle umutla kal...
İsa inan tarafından 10/31/2009 10:16:29 PM zamanında düzenlenmiştir.
çok haklısınız doğusu batısı kuzeyi güneyi yurdumun her köşesi her bahçesi ayrı bir güzel ve ankarada doğar güneş tüm bahçelerin üzerine kutlarım saygımla.
Canım vatanım şairim varmı dünya da daha güzeli ne güzel tadı doğası meyvası karış karış bizim vatanımız Kazanıldığı onurlu tarıhi özel ve güzel dört bir yanı şehri cennet Kutlarım güzel dizelerinizi ve hissedilesi vatan sevginizi sevgiler............
bu duyguları pekiştiren güzel bir çalışma ... ne kadar güzel ve zarif.
kutluyorum barışsever şairimizi.