(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İŞİ NE? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İŞİ NE? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Duyarlı yüreği gönülden kutlarım....Soruyoruz hainlerin işi ne diye, ya onlara yatakcılık yapanların bu ülkede ne işi var...Yataklık yapanlar olmazsa onlarda olmayacaktır...Tekrar kutlarım..Duygularımıza tercüman dizelerinizi...
Haince bindiği dalı kesenler, Her mahfide Türk’e zehir kusanlar, Türkü gördüler mi kulak yasanlar, Bu vatanda hainlerin işi ne?
bindiği dalı kesenler bilmiyorki..önce kendileri yok olur..maşa gibi kullanıldıklarını o zaman anlarlar..ama bunlara bunu anlatmak zor..insanda vatan sevgisi yoksa..çok güzeldi..duyarlı yüreğinize sağlık..tebrikler..saygılar selamlar..
Haince bindiği dalı kesenler, Her mahfide Türk’e zehir kusanlar, Türkü gördüler mi kulak yasanlar, Bu vatanda hainlerin işi ne?
Dost diken olmazsa gül kıymetsiz olur..Hain olmazsada Vata savdalısının anlamı kalmaz...O hainler olmasaydı bu şiri yazabilirmiydin...Yüreğine saglı..Selam ve segilerimle..
Saygılar...