bir tas hüzün koyup sol yanına ayrılığın, yelkovan dönüyor zamana acılar... bitirim türküler zulada, inan ölüm hiç uzak değil ta şuramda... ister gel ister git buluşacağız nasıl olsa...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
nasıl olsa.... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
nasıl olsa.... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
BENDE BEĞENDİM... YA KISA ŞİİRLER BENİ DAHA ÇOK DÜŞÜNDÜRÜR VE HEP BİKAÇ KERE OKUR HER DEFASINDA FARKLI BİR TAT ARAMAYA GAYRET GÖSTERİRİM ACEBA UZUN ŞİİRLERİ 1 DEFA OKUMAM TEMBELLİKTEN Mİ DİYE DÜŞÜNÜYORUM:)))
yelkovan: 1)saatin dakika göstergesi 2)Yelin yönünü göstermek için dik bir eksene geçirilen türlü biçimlerde, hafif levha
sevgili belgin...yorumuna çok sevindim...çok güzel ifade etmişsin...aslında sanatın ''bir gerçekliğin estetik kaygı güdülerek yeniden yaratılmasıdır'' tanımlamasını doğru kabul ederek ,üretilen şeyi paylaşan kişinin tekrar ürettiğini düşünürüm...dolayısıyla ben şurada böyle düşünmüştüm demem sizin aldığınız yada soyutladığınız güzelliği değiştirmişte olabilirim...özellikle şiir bana göre anlatılmaz ve hissedilir...ve özellikle şiirde düz anlatımları değilde soyut hissedişleri sevdiğim için kelimeler farklı anlamlara kayabiliyor...burada yine yelkovan kelimesi nin altını çizersek;yelkovan hızında acıların zamanı kovaladığını düşünebiliriz...ama dediğim gibi soyutla yı şirin bütününde almak lazım.... çok teşekkür ederim...sevgimle...dostluk daim olsun.....
maviden tarafından 5/23/2007 10:39:18 AM zamanında düzenlenmiştir.
ayrılığa nazire yapan.
harika dizeler:)