(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
TOROS YAYLALARI-2 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
TOROS YAYLALARI-2 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İnderesi Yedigöz’ e hastayım, Arada gidemem artık yastayım, Ömrüm geçti elli iki yaştayım, Toros yaylaları bir başka güzel.
Savruk yaylası var Kozan’a hakim, Buz gibidir suyu sanarsın hekim, Zannettim Kozan’lı burada mukim. Toros yaylaları bir başka güzel.
Görbeyaz ve meydan yolun üstünde, Şeker ezmesidir dilin üstünde, Serindir havası belin üstünde, Toros yaylaları bir başka güzel.
Aladağ’da yaylarara ne gerek, Gitmiş iken başpınara bir görek, Orada yenmez mi et ile çörek, Toros yaylaları bir başka güzel.
Diğer kıt'alanrınızı da bu gidişe ekledğimizde karşımıza çıkan; "Çukurova'dan yeni bir Karacoğlan doğmakta" Bu sade, anlamlı ve tabii şiiriniz için yürek sağlığı ve fikir ggüzelliği dileriz. Selâm ve dualarla
Karaisalı’da kızıldağ ünlü, Burası imarlı yollar çok yönlü, Üşütürsün eğer giymezsen yünlü. Toros yaylaları bir başka güzel.
Akçetekir yaylaların kıralı, Çok büyüdü zincirleri kıralı, Küçük büyük mahalleler sıralı, Toros yaylaları bir başka güzel.
Çok güzeldir Fındıklı ile Asar, Arılar hergün de bir ton bal kusar, Bu insanlar ne çekinir ne susar, Toros yaylaları bir başka güzel
Hocam yazan elleriniz,yüreğiniz dert görmesin,bizleri hayallerimizde o yöreleri gezdirdiğiniz için teşekkür ederim,güzellikler adına tadında bir şiir okudum sayenizde.....
* * * Akçetekir yaylaların kıralı, Çok büyüdü zincirleri kıralı, Küçük büyük mahalleler sıralı, Toros yaylaları bir başka güzel.
Çok güzeldir Fındıklı ile Asar, Arılar hergün de bir ton bal kusar, Bu insanlar ne çekinir ne susar, Toros yaylaları bir başka güzel
Ne de güzel anlatmışsınız hocam, gerçekten dedğiniz kadar yaşanılası yerler. Ben bir hafta kaldım akrabalarımızın yaylaevinde muhteşemdi, ordaki hava hiç bir yerde yok. Sabah kuşların cıvıltısıyla uyanır insan, sağlık yürüyüşleri yaplıacak en güzel yer. Ömre ömür katıyor gerçekten. Yüreğinize sağlık harika anlatmışsınız, gönülden kutlarım. Sağlıkla sevgiyle huzurla kalınız
Başarılı eserini canı gönülden kutlarım. Beğeniyle okudum.
Selam ve saygılarımla mutlu kal sevgili gönüldaşım