(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bu Gece şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bu Gece şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bu gece, Yıkadım hüzünleri yakamozlarda Serdim sahildeki kayalıklara. Bıraktım öylece orada... Şimdi , Bir güvercin öpüşü dudaklarımda Kanat çırpıyor sana . Bu gece , Uzanıp gökyüzüne Yıldızları topladım birer birer Al onları avuçlarımdan , Güzel saçlarına takıver... Bu gece , Bütün şarkılar benden sana . Ayrılığı ,özlemi ,sevdayı anlatan Çığlık çığlığa bir keman ... Hep seni hatırlatan . Bu gece , Umutlarımı mermi yapıp , Bir eşkiya gibi , Dayanacağım kapına . Ya al beni içeri , Ya da son ver hayatıma ... MELAHAT ÇETİNKAYA harika şiirinize adaş getirdim ben de iyi ki girdim sayfanıza.şiirin güzelliği doldu ruhuma..
Geceler uyudu ben uyumadım Hasretin şafağı söktü bu gece Ruzgar feryad etti ben duyamadm Ay bile hüzünü döktü bu gece
Gece yanlız kaldı ümit çaresiz Gözyaşımı ateş sardı bu gece Geceler kararlı kalbim kararsız Dünya benim için dardı bu gece ..........................................
Ay gizlenmiş bulut ardına çıkmaz Yağmur ince ince yağar bu gece Bu gönül kahırdan çileden bıkmaz Derdim gök yüzüne ağar bu gece..
Çok hüzünlü iki dörtlük birde benden olsun dedim beğenine sundum değerli hemşehrim.yüreğine kalemine duygularına sağlık.selam saygımla...
Geceler uyudu ben uyumadım Hasretin şafağı söktü bu gece Ruzgar feryad etti ben duyamadm Ay bile hüzünü döktü bu gece
geceler şiirlerin vaz gecilmezi...ama hayatında yaşamında tam göbeği...haklısn dost eğer yüreğin bir yanı eksikse sol yanı yaralıysa ay böyunde buker yıldızda döker...hasret taşınmaz yük olur yüreğine...
güzel bir şiir okumanın keyfiyle çıkıyorum dostun sayfasından
Saygıdeğer şairim, duygu yoğunluğunun zirvede okuyucu tarafından da hissedildiği bu eseriniz için sizi tebrik ediyorum. Saygı ve selamlarımla, Hasan DEMİRCİ
Bu gece,
Yıkadım hüzünleri yakamozlarda
Serdim sahildeki kayalıklara.
Bıraktım öylece orada...
Şimdi ,
Bir güvercin öpüşü dudaklarımda
Kanat çırpıyor sana .
Bu gece ,
Uzanıp gökyüzüne
Yıldızları topladım birer birer
Al onları avuçlarımdan ,
Güzel saçlarına takıver...
Bu gece ,
Bütün şarkılar benden sana .
Ayrılığı ,özlemi ,sevdayı anlatan
Çığlık çığlığa bir keman ...
Hep seni hatırlatan .
Bu gece ,
Umutlarımı mermi yapıp ,
Bir eşkiya gibi ,
Dayanacağım kapına .
Ya al beni içeri ,
Ya da son ver hayatıma ...
MELAHAT ÇETİNKAYA
harika şiirinize adaş getirdim ben de iyi ki girdim sayfanıza.şiirin güzelliği doldu ruhuma..