(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
NASIL DEMOKRASİ-2 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
NASIL DEMOKRASİ-2 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Dünyada demukrasi diye bir ülke varmı hocam sadece dem ismi konuşuliyor okadar şiiriniz çok güzel gönlünüz hoş kaleminiz daim olsun tüm dünya kaptalizimle idare ediliyor
Oğuz’um kahrımdan ölmezsem eğer, Türk olmak şereftir büyük bir değer, Açılım,ihanet;olmuş eşdeğer, Nasıl demokrasi,nasıl açılım?
Yüreğinize sağlık açılımla kardeşliği getireceğiz diyenler ayrışmaya gidildiğinin farkına umarım varırlar.Şehitlerimizin kemikleri sızlarken şehit anaları babaları kan ağlarken umarım şiirinizdeki mesaj gerekli yerlere ulaşır bu memleket sahipsiz değildir vatansever yürekler yılmadan Atatürk cumhuriyetini bölünmez bütünlüğü sonuna kadar savunacaktır .duyarlı yüreğinizi kutluyorum selamlar saygılar...
Milletin gözünün içine baka baka teröristi suça karışmadı martavalıyla serbest bırakanları ve o sözde barış elçilerini kuzu kuzu izleyemeyiz artık. Üzerimize ölü toprağı serpildi sananlar unutmamalıdır ki "irkintinin yağı fazla çıkar." Kalemine sağlık dost, umarım birileri de bu tür şiirlerden nasiplenir. Tebrik ve saygılar.
Rabbim yüreğinize de kaleminize de kuvvet versin. İzlerin karıştığı, İhanetin yarıştığı, Kahpenin yılıştığı, Mazlumun alıştığı, Çehrenin kırıştığı bir zaman dilimi, Bilenler biliyor aslında, Üstelik Kuran'da Münafıkın Suresinde tarifi de yapılmış, Büyük Türk Milleti bu badireleride atlatacak, Tekrar parlayacak ve kainatı aydınlatacaktır. Ellerine sağlık ağam.
......... Askere, polise yazık değil mi? Bunlar bu millete kazık değil mi? Bu millet dabandan kızık değil mi? Nasıl demokrasi, nasıl açılım?
Oğuz’um kahrımdan ölmezsem eğer, Türk olmak şereftir büyük bir değer, Açılım,ihanet;olmuş eşdeğer, Nasıl demokrasi,nasıl açılım? . Agzına, gönlüne saglık. Tercüman olmuşsun yine bizlere. Bu bir açılım değil, bölünüp parçalanma süreci. Sam Amca emir verdi ya. Kendisini Irakta rahatlatmak için bizi yem olarak kullanacak. Bizim akıllılar oyunu anlayamadılar mı, yoksa bile bile mi yapıyorlar. Kürtler ne zaman ABD'nin umrunda sanki. Ermeni açılımı, rhban okulu açılımı, yahudi açılımı yetmezse gürcü, Abaza, Çerkez, Tatar açılımı... Anadoluyu baka tütlü nasıl ele geçirecekler. Bu açılımların ardından çıkacak kargaşayı düzeltme bahanesile birde bakmışsın Sam Amca Ankarada(Allah bize o günü göstermesin)... Tarih tekerrürdür. İbret alsaydık tekerrür mü ederdi. Saygı ve muhabbetle...
tüm dünya kaptalizimle idare ediliyor