(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yürümek şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yürümek şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
kalbin duvarlarında usulca yürürken kaç karınca uyanır kimbilir? bilinir ki duvarlar tırmanılmazdır düştüğümüz de soluğumuzun kesildiği bundan olsa gerektir
son durakta işler biraz karışıktır bir damla suda doğan aşk evreni kucaklar sevgi sonsuzda gülümser ama şöyleee bir derinden sevgi bu dense de mevsim biraz sert durmaktadır vazgeçilemezlerden geçip gerçek huzuru gerçek sevgiyi yaşamak belli bir zaman dilimine sığmayacaktır..
sevgi sadece evrende ve yüreklerde hissedilecektir ama sadece o kadar işte özgürlük bu olsa gerek yürekte biçimli beyinde çok güçlü diri ve canlı... ama sadece düşünmcede.... eylemsiz sevgiler böyle yürek duvarlarında kendi kendini yyok edecektir...
nasıl güzel ve derin bir şiirdi teşekkürler sevgili dost bu şiir için... mukayese yaptırdı ölü tporağı serpilmiş düşlere canlılık verdi sevigler saygılar..
Bir damla suda
Aşk olur, evren olur.
Ölümsüz sevgi, özgür kalır...
=================
Değerli Şairem,
Kalabalık satırlarda söylenecek duygular bir kaç satırla çok güzel söylenmiş.
Yürekten Tebrik ederim.
Saygılar ...