(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YEŞEREN GÖZLER şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YEŞEREN GÖZLER şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İçimde kopan fırtınalar önce yüreğime vurur, Sonra gözlerime yansır, dolardı gözlerim. Ne zaman canım acısa kırmızı gözlerle gelirdim yanına, Senin yanında yeşertirdim gözbebeklerimi. Ne zaman bu halde gelsem kızardın bana, Seninde canın yanardı olanlar karşısında. Yine çıkıp gelsem yeşil gözlerle canın yanar mı hala? Şimdide hatırlıyor musun o iki çift yeşil gözü, Düşünüyor musun her gece boncuk gözlünü?
Artık gelemem ki o yeşil gözlerle sana, Yansıtamam ki yüreğimdekileri yeşil aynama. Neden niçin diye sakın sorma, Çünkü karşılıksızmış bu aşk diye söyleyemem ki asla…
Karşılıksız aşklar, insanı vurguna çevirir.Aşklar karşılıklı olunca doyumsuz olur.Sizin güzel duygularınızla oynamışlar.Pişman olacaklardır son pişmanlık fayda etmez o zaman da sizi bulamaz.Güzel bir sevgi şiiriydi .Yunus diyarından selamlar.
İçimde kopan fırtınalar önce yüreğime vurur,
Sonra gözlerime yansır, dolardı gözlerim.
Ne zaman canım acısa kırmızı gözlerle gelirdim yanına,
Senin yanında yeşertirdim gözbebeklerimi.
Ne zaman bu halde gelsem kızardın bana,
Seninde canın yanardı olanlar karşısında.
Yine çıkıp gelsem yeşil gözlerle canın yanar mı hala?
Şimdide hatırlıyor musun o iki çift yeşil gözü,
Düşünüyor musun her gece boncuk gözlünü?
Artık gelemem ki o yeşil gözlerle sana,
Yansıtamam ki yüreğimdekileri yeşil aynama.
Neden niçin diye sakın sorma,
Çünkü karşılıksızmış bu aşk diye söyleyemem ki asla…
ÇOK HÜZÜNLÜYDÜ DİZELER SEVGİLİ NESLİHAN ...UMARIM DÜŞÜNDÜĞÜN GİBİ DEĞİLDİR ...VUSLATA ERERSİNİZ...KUTLARIM SELAMLAR