(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ESİNTİLER... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ESİNTİLER... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hocam çok güzel bir şiir de... Eleştri yapacam kızma bana...
Şimdi bu dizelerin sonuna virgül koydun... Ama ben kem küm kem küm diye okudum... duraklaya duraklaya... Birde virgülsüz ve dizeleri birleşik olarak okudum... Daha çok zevk aldım... Ne dersin eleştrim çok mu oldu... Kusura bakmayacan artık... :) SAygılar sevgiler abim... Süperdi...
Aynı masaldaki Hansel gibi kırıntılar bırakarak yürürüz hayat yolunda. Ve o kırıntılardır bizi biz yapan. Güzel bir konuyla bütünleşen bir şiir. Yüreğinize sağlık. Tebrik ederim Selam ve saygılarımla..
Her kapağın altında binlerce hatıra hepsinden önemlisi koskoca bir ömür gizlenmiş mümkün mü unutmak saklamamak... Yüreğine sağlık sevgili Ali sevgiyle ve sevdiklerinle kal her zaman sevgilerimle...
sevgili dost harika satırların için ve hüzünlü bir yolculuğa tekrar çıkartığın için teşekkürler..yüreğine sağlık..sevgilerimle..
bir çizgiydi alnımızdaki yılların verdiği yorgunluk sayfalara gizlenmiş hatıralar geri dönüş yolculuğuydu renkli dünyamıza tiz seslerimize umutların başlangıcıydı albüm kapağını kapatırken gülümsemekli acı yoğrulmuş yüzümüz odada yansıyan çekilmiş yeni fotağrafımızdı...
selam ve saygılar .