(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sanayım şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sanayım şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
varsa alacaklılar ödenmeli borçlar ve anlatılmalı yapılanların ne kadar acı ve ne kadar yakıcı olduğu. Eğer anımsatılmaz sa , yarın bir başkası aynı yanlışlara kanıp bizim gibi yanacaktır.
Öfke taşmış dışarı. Umarım bir an önce kurtulursunuz bu öfke duygusundan.
Seni zalim evladı keskindi sertti haklıydı öfke tam sekiz kurşun yüreğine anlayana ,satana ,yakana, ağlatana ,dalga geçene küçümseyene.yüreksizlere.... bocunu tez öde abim tez ödeki ölmek için yalvarsınnnn saygılar selamlar...
İHANET İNSAN OĞLUNUN ALDIĞI EN BÜYÜK YARADIR,BU GEREK DOSTLUKTA GEREK DUYGUSAL ANLAMDA YIKIMI BÜYÜK OLUR.ONU ONUN KURŞUNU İLE VURARAK İNTİKAM AIMAKTA ONUN SEVİYESŞNE İNMEK OLUR.ALLAHA HAVALE EDİN GİTSİN DEĞERLİ DOST KALEM.KIRGIN SİTEMLİ ÖFKE KUSAN DİZELERDİ ŞİİR YANI GÜZEL DİZLER TEBRİK EDİYORUM.YÜREĞİNİZE SAĞLIK DEĞERLİ DOST KALEM.SELAM SAYGIMLA...
Şair arkadaşım, Gençlik yıllarımda birine içerlemiştim.Aynı sizin gibi.Şimdimi?O ateş çoktan söndü.Zaman herşeyin ilacıdır derler.Eline sağlık.Esen kalın...
Sen varya defolup gittin ama
Bir ihanet borcum var sana
Seni bulurum dayanamam buna
Bende hakın var kalmasın
Öderim şeref sözü öderim
En yakın zamanda
Beni unutma
Seni zalim evladı
öfke dolu dizeler
ne demeli ki saygılarımla diyorum yazan kaleme