(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DOYMAZ OBURLAR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DOYMAZ OBURLAR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İnsanların yüzde ikisi açıkça, Sömürü çarkının doymaz oburları; Onlar yiyip içip çatlamadıkça, Açlığa mahkumdur, doymaz öbürleri...
Hocam çok haklısnız insanlık ruhun inceliklerini kaybedince daha doğrusu ruhu incelttikçe oburlaşıyor.bedenlerini kalınlaştırıyorlar.İnsanlık büyük bir hızla bu sefahate doğru gidiyor ne yazık ki yapaılan araştırmalarda Amerika da halkın çoğunluğu obezite olma yolunda.Dünya'nın bir çok bölgesi hayvani iştahla yiyip içiyor.Allah nefsimizi ıslah etsin.kötü bir gidiş ne yazık ki.kısca tehlikeyi öz de anlatmışsınız.kaleminiz var olsun.saygılarımı sunuyorum.
Sömürü çarkının doymaz oburları;
Onlar yiyip içip çatlamadıkça,
Açlığa mahkumdur, doymaz öbürleri...
Hocam çok haklısnız insanlık ruhun inceliklerini kaybedince daha doğrusu ruhu incelttikçe oburlaşıyor.bedenlerini kalınlaştırıyorlar.İnsanlık büyük bir hızla bu sefahate doğru gidiyor ne yazık ki yapaılan araştırmalarda Amerika da halkın çoğunluğu obezite olma yolunda.Dünya'nın bir çok bölgesi hayvani iştahla yiyip içiyor.Allah nefsimizi ıslah etsin.kötü bir gidiş ne yazık ki.kısca tehlikeyi öz de anlatmışsınız.kaleminiz var olsun.saygılarımı sunuyorum.