(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
PERİHAN'IM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
PERİHAN'IM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Allah mesud etsin hocam...Size de mübarek ola..Sanki diğer sitede davet etmiştiniz,oradan kutlayamadım bari buradan tebrik edeyim sizi bu güzel, nasihat dolu şiirinizi bahane ederek....Tebrikler.ESRA
"Kına yakışmış eline, Sahip olasın diline, Seven sevilir biline, Mutluluklar senin olsun." Allah mutlu bahtiyar etsin. Ve yeğen sevgisi dolu yüreğinize de teşekkürler. Kutluyorum,selam ve saygılarımla.
Peri hanım güzel kızım, Mutluluklar senin olsun, Sensin içimdeki sızım, Mutluluklar senin olsun.
Paha biçilmez ederin, Boş kalacak inan yerin, Severdi annen pederin, Mutluluklar senin olsun.
Kına yakışmış eline, Sahip olasın diline, Seven sevilir biline, Mutluluklar senin olsun.
Mutluluk elinde inan, Candan sever seni Sinan, Sevinir Hediye, Canan, Mutluluklar senin olsun.
Çok varma sevdiğin yere, Pişman olursun bin kere, Her gün duru akmaz dere, Mutluluklar senin olsun.
Uy kaynanayın sözüne, Batırma çöpü gözüne, Kurdu girdirme özüne, Mutluluklar senin olsun.
Fazla sivriltme dilini, Anla yaşlının halini, İncitme Allah kulunu, Mutluluklar senin olsun.
Başkasını örnek alma, Kin ve nefret ile dolma, Gaflet uykusuna dalma, Mutluluklar senin olsun.
İlk planda eşin olsun, Sevgi ekmek aşın olsun, Göğe eren başın olsun, Mutluluklar senin olsun.
Ser ortaya hünerlerin, Kurusun göz pınarların Gör kim imiş yanarların, Mutluluklar senin olsun.
Aşk-ı sevda var ki serde Dertleri ekleme derde Huzur yokki başka yerde, Mutluluklar senin olsun.
İyice ayarla dozu, Kimseye kaptırma kozu, Çok dinle az konuş sözü, Mutluluklar senin olsun.
Sarığına kir getirme, Sevgiyi erken bitirme, Lafı götürüp-getirme, Mutluluklar senin olsun.
Sözün bittiği yer burası, Kapansın gönül yarası, Mutlu olmanın sırası, Mutluluklar senin olsun.
Şamili, Hülya’yı boş ver, Ayşe, Mustafa’ya hoş var, Dünya kimseye olmasın dar, Mutluluklar senin olsun
Öp anan baban elini, Konrol et sağın solunu Ol Hediye’nin gelini, Mutluluklar senin olsun.
Oku diye amcan yazdı, Bu sözler hikmetli sözdü, En son bir kez daha süzdü Mutluluklar senin olsun
21.09.2009 OĞUZSOYLUM
"Üstadım! Öylesine hızlı bir mecradasınız ki, size yetişmek mümkün olmuyor. Kısa zamanda güzel şiirlere imza koymak da güzel.. Hele ki hece ile yazmaya itina ile şiir faslının yeni imallerine emek vermek ve neticelendirmek fevkalâde güzel, ama biraz soluklanırsanız hissi açıdan zarar etseniz de sıhhi açıdan kâra geçersiniz.. Selâm ve dualarla kardeşim..
ben de mutluluklar diliyorum sizin gibi bir amcası olduğu için çok şanslı.. iznizizle bu nasihat içerikli mesajınızı ben de kendim için alıyorum..( amcam olmadığı için :)) saygılar
Varlığınızla daim olasınız...