Gecenin üçünde kurşun gibi ağır bu şehrin sokakları pencerelerden sızan ışıklar donuk sokak kapıları yorgun bir kadın çığlık çığlığa besbelliki koca dayağı arkasından çocuk çığlıkları kimin umrunda başka yaşamlar sokak lambasının altında bir çöp konteynırı dibine çöreklenmiş saç baş darmadığın elinde şarap şişesi sarılmış bir kadına sarılır gibi nice hayallerini vermiş çöp dağlarına miskin kediler yanıbaşında ganimeti paylaşır gibi ben bu şehirde insanım içerde kadın çığlıkları sokakta çocuklar sokaklar kimsesiz sokakta kimsesizler sokaklar kurşun ağırlığında sensizliğin hüznü yüreğimde yürüyorum öylesine zifri karanlık geceler ıslak ve soğuk sokaklarda ben ağlıyorum gözümde kirlenmemiş gözyaşlarım bir bir ıslatmakta kurşun kokulu sokakları Ben ağlıyorum....
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AĞLIYORUM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AĞLIYORUM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ağlamanın ve hor görülmenin ne demek olduğunu iyi bilenlerdenim.Yaralı ve gerçek bir şiir.Kutlarım.Bütün kimsesizlere ve yaralı yüreklere saygılarımla.
Yaşadığımız haya ve içinde bulunduğumuz şartlar darmadağın yaparken bedenleri yürekleri de parçaladı ve tıverdiler çöp konteynırlarının içine ve hiç bir parça sığmıyor artık içine. Çünkü öylesine dolu ki her taraf kan revan ve temizlemiyor yağmurlar bile.
sensizliğin hüznü yüreğimde yürüyorum öylesine zifri karanlık geceler ıslak ve soğuk sokaklarda ben ağlıyorum gözümde kirlenmemiş gözyaşlarım bir bir ıslatmakta kurşun kokulu sokakları Ben ağlıyorum....
YALNIZLIK VE ÇARESİZLİKTE, ALINIYOR KALEMLER ELE. YAZILIYOR DA YAZILIYOR, TOPLUMSAL ÇARPIKLIKLAR, YÜREK DAĞLAYAN HALLER, YİTMİŞLİKLER,HASRETLER VE SEVDALAR ÖZLENEN... kALEMİNİZ DUYARLILIĞINI SERGİLEMİŞ YİNE.SAYGILARIMLA.
Evet her şey biz insanlar için değilmi? Sevgi,ayrılık, sevinç,üzüntü,gülmek,ağlamak,yaşamak ölüm uzadıkça uzuyor benzetmeler, bizki hep bunları yaşıyor vede yazıyoruz,katılımınız için çok çok teşekkür ediyorum güzel dost, güzel insan, sevgilerimle
merhaba efendim hayatın gerçeklerini anlatan şiririniz içimi sızlettı evet olmaz olası gerçeklerimiz güzel yüreğiniz üzüntü görmemesi dileği ile efendim sevgi ve saygılarımla hoşçakalın
Çılgın bir şelaleninÇağıldayan sularındaKaybolduYürek çığlıklarım.... Kimseler duyamadı...Sen de...
Sonsuz bir sahilde bıraktım Tüm umutlarımı geleceğe dairKalbimi taş yaptım ve parçaladım. Tüm sahil çakıl taşı dolu Göz alabildiğine Her yerde benden bir parça..
Tuzlu ve bulanık bir deniz suyundaYıkadım gözyaşlarımı.Dertlerimse umarsızca insanlarınÜzerlerine bastıkları kum taneleri.En üsttekiler kaynarkenAlttakiler tutuşmaya hazır... Bir yokoluşun feryadı bu..Bir kayboluşun...Bir umutsuzluk ağıdıYürek yarasına dokunuşun... Ahh!!Yine hüznü sardı Pervasızca unutuluşun..Artık evet artık sevmeyeceğim!!..
Gecenin üçün de kurşun gibi ağır bu şehrin sokakları pencerelerden sızan ışıklar donuk sokak kapıları yorgun bir kadın çığlık çığlığa besbelliki koca dayağı arkasından çocuk çığlıkları kimin umrunda başka yaşamlar sokak lambasının altında bir çöp konteynırı dibine çöreklenmiş saç baş darmadığın elinde şarap şişesi sarılmış bir kadına sarılır gibi nice hayallerini vermiş çöp dağlarına miskin kediler yanıbaşında ganimeti paylaşır gibi ben bu şehirde insanım içerde kadın çığlıkları sokakta çocuklar sokaklar kimsesiz sokakta kimsesizler sokaklar kurşun ağırlığında sensizliğin hüznü yüreğimde yürüyorum öylesine zifri karanlık geceler ıslak ve soğuk sokaklarda ben ağlıyorum gözümde kirlenmemiş gözyaşlarım bir bir ıslatmakta kurşun kokulu sokakları Ben ağlıyorum.... DEĞERLİ ŞİİR DOSTUM ÇOK GÜZEL DİZELERDİ DUYARLI YÜREĞİNİZ KALEME YANSIMIŞTI ,SEVGİMLESİN SAYGILAR SELAMLAR.