Pardon….Çok mu özelsiniz bir tek siz mi bana bu kadar güzelsiniz yoksa hayat daha sobelemedi sizi... elleriniz üşümüş birden bire…
kendimi kaybettim gözlerinizin derinliklerinde ama korkuyorum da içten içe... ya birazdan aydınlıkları bavulunuza koyup çekip giderseniz....
belki de; güzel bayan sizde beni sevdiniz... cümleleriniz sarhoş sanki… gözlerinizden okunuyor;beni beğendiğiniz…
biraz karanlıkta kalmış bedenim yanınızda çok mu sönük kaldım… durun durun ama ben size aşıktım yoksa yine mi yanıldım …
sonbahar gibi teniniz elleriniz nasırlaşmış ayrılık rüzgarlarından bir gülüş atsam…cam bardaktan umutları taşırsam benim içinde gözyaşı döker misiniz…
yoksa bitkin misiniz? çok mu yoruldu çarpık ilişkilerden kalbiniz biraz anlıyorsam aşktan… bir kez daha deneme şansına sahipsiniz
eğer ben olursam hayal çizginiz… sabahın ilk ışıklarını, dizlerinize yatırırsam ve küçük bir içki daha ısmarlarsam ilk gördüğüm gibi bana gülümseyebilir misiniz ?
yok her şey bi rüyaysa sabah unutulacak bi peri masalıysa aşkınız ,canımı acıtacak bi yaraysa ne çıkar ki…ucunda hüzünlü bi anı yatıyorsa da…
filmin başında isminiz yazıyorsa çok affedersiniz… adım var galiba kaderinizin damarlarında…
son …bir..iki..üç… bir tek biz kaldık bu boş sokakta öyleyse…son sürat devam aşka…. aşklar bir başka...yatak odasında...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
-PARDON...AŞKIM MISINIZ? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
-PARDON...AŞKIM MISINIZ? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
eğer ben olursam hayal çizginiz… sabahın ilk ışıklarını, dizlerinize yatırırsam ve küçük bir içki daha ısmarlarsam ilk gördüğüm gibi bana gülümseyebilir misiniz ?
yok her şey bi rüyaysa sabah unutulacak bi peri masalıysa aşkınız ,canımı acıtacak bi yaraysa ne çıkar ki…ucunda hüzünlü bi anı yatıyorsa da…
filmin başında isminiz yazıyorsa çok affedersiniz… adım var galiba kaderinizin damarlarında…
son …bir..iki..üç… bir tek biz kaldık bu boş sokakta öyleyse…son sürat devam aşka…. aşklar bir başka...yatak odasında...
Pardon….Çok mu özelsiniz bir tek siz mi bana bu kadar güzelsiniz =====================================
Bunun için bir test yaptırmalı, Aşkın olup olmadığını baktırmalı ... Falcılar biliyor, fincan kapansın Sen artık bunda son sayfasın... HakanKURTARAN Tebrikler ...
bir tek siz mi bana bu kadar güzelsiniz
güzel di tebrikler...........