Gülüm dedim kokladım daha fazla açıldı Gönlümdeki yuvana bin bir koku saçıldı Birlikte kanatlandık mutluluk ülkesine Yükseklerden uçtuk da tüm engeller aşıldı.
Belki sanal bir âlem, belki düştü bu ama Gecem huzurla doldu, sen girmiştin rüyama.
Gözlerin parlıyordu, gamzelerin yerinde Derin nefesler aldım yaylanın seherinde Yitirmişim kendimi, kaybolmuşum yoklukta Bilmem tekrarı var mı, başka bir seferinde.
Belki sanal bir âlem, belki düştü bu ama Gecem huzurla doldu, sen girmiştin rüyama.
Bakışların şehlaydı, can yakıcı edaydı Bu ilâhî bir lezzet, buna canlar fedaydı Ah çekip dua ettim, sevdalanıp yalvardım Yaşadığım bu anım keşke gerçek olsaydı.
Belki sanal bir âlem, belki düştü bu ama Gecem huzurla doldu, sen girmiştin rüyama.
İbrahim sen akıbet, hayır olsun dedin mi? Yüreği serinletip, şöyle bir ah! Çektin mi? Bu Hakkın vergisidir sevginin doruğunda Sen kendine gelip de şükrü eda ettin mi?
Belki sanal bir âlem, belki düştü bu ama Gecem huzurla doldu, sen girmiştin rüyama.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEN GİRMİŞTİN RÜYAMA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEN GİRMİŞTİN RÜYAMA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Belki sanal bir âlem, belki düştü bu ama Gecem huzurla doldu, sen girmiştin rüyama tebrik ederim küçük şelerlede mutlu olmayı bilmek gerekir kaleminizde yüreğininizde daim olsun efendim sizi sayfama da beklerim
Gecem huzurla doldu, sen girmiştin rüyama
tebrik ederim küçük şelerlede mutlu olmayı bilmek gerekir kaleminizde yüreğininizde daim olsun efendim sizi sayfama da beklerim