(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
HÜZÜN DOLU BİR SİLAHIN NAMLUSUNDAN ÇIKAN SON KURŞUN GİBİ ŞARİM DİZELERİN SENI FAILI MEÇHULLERE BILE RAZI EDEN KIMSE UTANSIN CANIMI ALDIN BENİ DUNYADA NEDEN BIRAKTIN? DİYECEK KADAR ÜZEN YAKAN KİMSE İLAHİ ADALETİ BİLİRMİ İNSANLAR BİLSELERDİ EĞER YAKTIKLARI KADAR YANACAKLARINI BİLİRLERDİ BEN HIÇ KIYAMAM Kİ YASEMİN ÇİÇEKLERİ NE KADAR KANADI BİLSEN SAYFANDA....
Geçmişte kalan, aşılmaz sandığımız, tek çözüm olarak ölüme sığındığımız karanlık, umutsuz bir anda kaleme aldığım serzenişlerdir,yoksa vazgeçmek yenilmek helede bizim gibi güneydoğulu elleri nasırlı sewdası sürgün, dili yasaklı, kürt gencine yakışmaz hocam slm lar, saygılar esenlikler sizlerle olsun efendim...
Bu ne şiddet bu ne celal... Ama canımı da alsan sana helal.. Sen yine ferah dur esenlikle kal... Sevdam şimdiki tek istikbal...
sadece geçmişten kalan tozlu bir sayfaydı sevgili ŞAİREM Sewdamız, vuslatımız içindir aldığımız her nefes... O'nun bir bakışına bir gülüşüne canımız feda!!!sevgi,saygı,slm bizden...
Neden acele edelim ki? Milyonlarca yılda verilmiş küçücük fırsat için.Bu kadar mı becersiz olduk biz? Bir yanda akıyor su gibi hayat..................Kutladım.Selam,saygı...
SON KURŞUN GİBİ ŞARİM DİZELERİN
SENI FAILI MEÇHULLERE BILE RAZI EDEN KIMSE UTANSIN
CANIMI ALDIN BENİ DUNYADA NEDEN BIRAKTIN?
DİYECEK KADAR ÜZEN YAKAN KİMSE İLAHİ ADALETİ BİLİRMİ İNSANLAR
BİLSELERDİ EĞER YAKTIKLARI KADAR YANACAKLARINI BİLİRLERDİ
BEN HIÇ KIYAMAM Kİ YASEMİN ÇİÇEKLERİ NE KADAR KANADI BİLSEN SAYFANDA....
SEVGİLER..............