(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
......NASİHATLE KALP SUSMAZ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
......NASİHATLE KALP SUSMAZ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ne anlatsan ne göstersen nafile Seven kalpler nasihatle durulmaz Ah be şair her bir sözün bir çile Gerçekler de böyle yüze vurulmaz *** Nasihat dinlese keşke...Kutlarım, çok çok güzeldi.. Selam ve sevgiler.
Şimdi dersin düşünseydin bunları Çok düşündüm, söz dinleyen olmadı Belli hüsran görünüyor sonları Deli gönül bende derman kalmadı----------------------Yürekten tebrikler, emeğinize gönlünüze sağlık var olun.
Ne anlatsan ne göstersen nafile Seven kalpler nasihatle durulmaz Ah be şair her bir sözün bir çile Gerçekler de böyle yüze vurulmaz
valla bu dörtlüğe bayıldım can........... şiir zaten güzel ama burasıda bir ayrı güzel.......... yüreğine sağlık,tebriklerim çokca...................... sevgilerle.................
Offf dedim İbrahim Abi offff... Doğru söze ne denir ki... Harika bir şiirdi... Hüzünle birlikte kutladım çokça yazan ve yaşayan yüreğini... Sevgilerimle Bernaca...
Seven kalpler nasihatle durulmaz
Ah be şair her bir sözün bir çile
Gerçekler de böyle yüze vurulmaz
***
Nasihat dinlese keşke...Kutlarım, çok çok güzeldi..
Selam ve sevgiler.