İçin içine sığmazdı beni görünce, Sende sildin mi beni aşk defterinden, Deliye dönerdin yerli yerince, Sende mi sildin ki aşk defterinden.
Kötü şartları ben yaratmadım ki, Yıllarca mecnunca aratmadım ki, Ağlata ağlata kör etmedim ki, Sende mi sildin ki aşk defterinden.
Seni terk ederek ağlatmadım ki, Gökte yıldızları sağlatmadım ki, Vuslat yollarını bağlatmadım ki, Sende mi sildin ki aşk defterinden.
Kendime sunulan şansı tepmedim, Çok kez sendeledim fakat kepmedim, Para,pula,mala inan tapmadım, Sende mi sildin ki aşk defterinden.
Bu gün anladım ki dünya tek kutup Paraya tapana neylesin ketüp, Oğuzum düşmüşüm sonunda bitap, Sende mi sildin ki aşk defterinden. 16.09.2009 OĞUZSOYLUM
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AŞK DEFTERİNDEN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AŞK DEFTERİNDEN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şair arkadaşım, Vİçin içine sığmazdı beni görünce, Sende sildin mi beni aşk defterinden, Deliye dönerdin yerli yerince, Sende mi sildin ki aşk defterinden.
Kötü şartları ben yaratmadım ki, Yıllarca mecnunca aratmadım ki, Ağlata ağlata kör etmedim ki, Sende mi sildin ki aşk defterinden. Sevgiliye sitem şiirinizi beğenerek okudum.Elinize sağlık.Esen kalın...
Ki ler hayıtımızda ki kiler değer verip değer görmediğimiz ki ler sanma ki hocam kalan kaybeder aslında asıl kaybeden gidendir kalan hüzünle kalırken giden bir müddet sonra hicranla yanar
Bu gün anladım ki dünya tek kutup Paraya tapana neylesin ketüp, Oğuzum düşmüşüm sonunda bitap, Sende mi sildin ki aşk defterinden..........şiirde finalde çok güzel ve anlamlı bu hecenin uyaklı şiirinde....tebriklerimle....saygılar...
çok güzel di üstad yüreğin üşümesin değerli gardaşım,
selamlar