Aşk Bir Oyun Değildir 2..Şiirin hikayesini görmek için tıklayın ................................
aşk bir oyun değildir oyun öncesi sinsi planlar acayip şeytanlıklar var muhatabı yere indirmek var olan durumu terse çevirmek için etabı çabuk bitirmek var ama aşk öncesi taraflar nötrdür yüreğini ortaya koyan sevdiğine, sevgine sadık kalan verdiği emeğin çektiği küreğin hakkını alır diğer bir haline kalır aşkın aşk bir oyun değildir oyun öncesi terazileri dengelemeyen ağırlıklar karşıki kıyıları hesaba katmayan düşünceler, direkt öldürme imgeler var ama aşk öncesi iki can da iki kan da kollarında neler taşıdıklarını, yollarında neler döşediklerini görerek, örerek ağlarını birbirilerine ya yakınlaşırlar ya akınlaşırlar ama başkalaşırlar, ama aşkalaşırlar .............................................. MESELCİ 27 Eylül 2009,,,18.06 K.
...................................................
aşk bir oyun değildir ...................................... MESELCİ 24 Eylül 2009,,,11.29 Mardin |
paylaşmalar
paslaşmalar ardı adına yağar
sığar maşuk,
mecnun
leylanın gönlüsüne
doyumsuz bir huzurla
kopmaz bir mutlulukla
ve
gitmez bir rahatlıkla
Aşk bir oyun değildir öyle mi şairim:) Aynen öyle de,bizim yenilgimiz neye peki?Yoksa kendi benliğimize mi yeniliyoruz...Öyle belki de..Tebrik ederim..ustacaydı yine..Etkileyici demeye gerek bile yoktur heralde..Yine öyle yine öyle...Saygı ve selamlarımla.