(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
EĞRİ BAKMA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
EĞRİ BAKMA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hangi gözle baktığımız çok önemli üstadım önemli ve güzel bir konuya temas etmişsiniz taktirlerimle selamlıyorum sağkıcakla kalınız saygılarımı iletiyorum
Doğru söze ne denir ki... Elbette doğru olduğu için doğruları dile getirdiği için doğruluğu ile haksızlığı adaletsizliği bitirdiği için doğru söze doğru denir.
Allah hepimizi doğrudan ayırmasın..bizi şaşırtmasın..
Bazen insan şaşkın olur .. sen ne kadar 2 kere 2 eşittir dört desende anlamaz adam ..matematik profösörü olsa bile ..
herkes kendine bir doğru seçmiş..yanlışından hiç zarar görmemişse yaptığını doğru sanıyor..
doğru tekdir birdir..ortak görüştür doğru..
Eğri oturup doğru konuşmak gerekirse kıymetli Recep abiçiğimin bu şiirine 1865 puan vermek gerekir..neden
Herzaman ki gibi özel imgelerle şiiri şiir tadında yaşatan dizeler.. Beşeriyette olması gereken nüveler..Acaba nekadar ders alınır bu zamanda...düşünülür..Acaba kaç kişiyi doğrulukta,hukuta ve hakikatte birleştirir..kirli emelllerden muaf tutar düşünceleri.....çok güzel ve heceyölçüüsüyle yazılmış eserinizi ve sizi yürekten kutluyorum...saygılarımla..
Sevgisi gönül’e akar,
Kötülük elbette çıkar,
Sakın ola eğri bakma.
Yolunuz doğruluğa uzansın daim.Kutladım sevgi diyen kaleminizi...