(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AYAĞİM TAŞA DEĞDİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AYAĞİM TAŞA DEĞDİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kıymetine değer biçilemeyecek kadar kıymetli büyüğüm Recep abiçiğim..Halk arasında çok söylenen bir söz vardır ..ayağın dururken başına taş değmesin derler..Zararın neresinden dönsek kardır da başka bir söz ..siz bunları benden daha iyi bilen hayatı dolu dolu yaşamış ..şiirlerine gerçekleri taşımış..usta üstad bir büyük şair abimizsiniz..Allah sizi kazalardan belalardan korusun..iyi ki ayagınıza değmiş ucuz atlatmışsınız diyorum..şiirin içeriği biçimi ile her zaman ki gibi klasik bir Recep abi şiiri ..tenası yapısı aynı güzellikte v özellikte sergileniyor okuyucunun önüne..Zaten kıymetli abimizede böyle güzel şiirler yakışır..en derin sevgi saygı ve selamlarımı sunuyorum bütün içtenliğmle ..
Oğuzsoylu soy dum ben,
Kefenimi soydum ben,
Kendi gözüm oydum ben,
Ayağım taşa değdi.
Darlanmışsınız hocam
geçer inşallah
selamlar