Semeresi ilimdir, Yolu aklıselimdir. Vazgeçmezsen davandan, Dünya, Ukba senindir.
EL İMANU ÜRYANUN VE LİBASUHUTTAK VA,VE ZİNETUHUL HAYA-U VE SEMERATUHUL İLM. Hz. Muhammed. (sav.) İman çıplaktır. Elbisesi takva, zineti haya, meyvesi ise ilimdir.
Elbisesi TAKVADIR. ( Allahın emirlerine riayet Eda-i feraiz, terki kebair. Haramlardan sakınıp emirlere riayet.) Zineti, süsü güzelliği, kalitesi HAYA’dır. ( Allahtan ve Allahın kullarından utanmak. İnsanın onuruna İslam’ın izzetine yakışmayan işlerden sakınma ve onları işlemekten utanmak.) Meyvesi ve kazandırdığı ise İLİM’dir.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İMAN ÇIPLAKTIR. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İMAN ÇIPLAKTIR. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
tebrik ederim sadece bu kadar anlamlı şiirleri neden arkadaşlarımız görmez okumazlar bunu merake ediyorum ben dersimi aldım bu şiirden de allah ebeden razı olsun selam ve saygılar
********* demeden neyin nesi? Bilmek ve yaşamak hayatı takva ile..Sadece biraz gayretle ne dağlar aşılır ne denizler geçilir...keşke dememek için, eyvah demeden önce anlamayı ve yaşamayı nasip eylesin Yaradan... Yüreğinize sağlık ...
sadece bu kadar anlamlı şiirleri neden arkadaşlarımız görmez okumazlar bunu merake ediyorum
ben dersimi aldım bu şiirden de
allah ebeden razı olsun
selam ve saygılar