(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
MAVİ BONCUK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
MAVİ BONCUK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
SEVGİLİ ÜZÜMKARASI KISA AMA ÇOK GÜZEL BİR ŞİİRDİ TEBRİKLER.BENDE MAVİ BONCUĞU ÇOK SEVERİM.DIŞARIYA ÇIKARKEN MUTLAKA MAVİ BONCUKLU TAKILARIMI TAKARIM.SEVGİYLE KAL HOŞÇAKAL.GÜLHAN KESKİN TANGÜNER.
Çok harika bir şiir okuttunuz bana. Kutluyorum bu yüreği. Kısa ve bir solukta okunacak şiire bir dünya sığdırmışsınız... Her nefes DOST kalın lütfen...
Mavi sevgi, umut ve özgürlüktür Aynı zamanda uğur olarak da algılanır. O nedneledir çocuklarımıza doğduğu andan itibaren omuzlarına mavi boncuk takılmasının nedeni.
Var mı? yok mu? Belli değildi... Önce ne istediğini bilmeliydi. Ellerinde çokça, Mavi boncuklar gizliydi; Boncuklar, onun için çok çok önemliydi... ======================= Yazan kalemini ve yüreğini kutluyorum Yürek sesinle meydana getirdiğin O mükemmel eserinizi beğenerek okudum
Güzel olan sevgili değil, sevgili olan güzeldir.En büyük sadakat,insanın kendisine sadık kalmasıdır. Çok güzel dizelerdi.Kutlarım. Yüreğiniz dert görmesin.Saygılar...