(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SÖYLEYİN DOSTLAR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SÖYLEYİN DOSTLAR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Vur patlasın çal oynasın, Emek sarfeder darbukatör. Babası kazanmış oğlu yer, Çok nankördür Fabrikatör... Birinin elinde zurda, he bire öttürür, Diğerinde para, çalışanı hayvan görür. İşçi hakkı dersin, hemen hiddetlenir hainsin der, Ama o hakkı olmayan bir sürü çalışan hakkı yer. HakanKURTARAN-22.09.2009 Yüreğine sağlık.... Saygılar ...
HakanKurtaran tarafından 9/22/2009 12:07:00 AM zamanında düzenlenmiştir.
HakanKurtaran tarafından 9/22/2009 12:07:59 AM zamanında düzenlenmiştir.
Duruma göre değişir. Fabrikatör hazıra konmuş şiire göre ama darbukatörden neden o mesleği seçmiş belli değil. Sadece okuyamayan darbükatör olsa memleket darbükatör dolardı değilmi dost....:)) Sorgulayan şiir ama sorgulama zayıf kalmış. Sevgilerimle.
Adam okumamış, Okuyamamış, Olmuş darbukatör. Kimisi de hazıra konmuş, Mirasları paylaşmış, Olmuş fabrikatör. Söyleyin dostlar, Darbukatör mü eftal, Fabrikatör mü şimdi? çok ilginç dizelerdi gizemli ve düşündürücü gnlüne sağlık.selamlar
Adam okumamış, Okuyamamış, Olmuş darbukatör. Kimisi de hazıra konmuş, Mirasları paylaşmış, Olmuş fabrikatör. Söyleyin dostlar, Darbukatör mü eftal, Fabrikatör mü şimdi?
Halim ERDEMLİ
darbukatörcüler de insan efendim, her okuyan da maalesef adam ama adam gibi adam olabilmek bir meziyet ister hatta binlerce meziyet, anlamlı ve düşündürücü şiirinizi yürekten kutlarım, seçtiğiniz resim de çok anlamlıydı ne demiş değerli Mevlâna: " gel ne olursan yine gel..." devamını herkes de bilir zaten,sevgi ve saygımla,selamlar, iyi bayramlar efendim...
oktayzerrin tarafından 9/21/2009 8:59:12 PM zamanında düzenlenmiştir.
Söyleyeyim dostum! Darbukatör; İnsanlara zamanın keyiflisini Yaşatmayı amç edinir, Her an mutluluğu yaşar
Fabrikatör; He an kârını düşünür, İşçisinin ser sefiliği Asla umrunda değildir Ve işçilerin yaşamışlığını sağlayanı KEndisi sanır. Bu haksızlıkların hakkını vermek eftaldir!
Güzel ve anlamlıydı dizeler. Tebrik eder, sevgiler, saygılar sunarım. Hayırlı bayramlar dilerim.